مدیر شهرداری منطقه چهار:
مدیر منطقه چهار شهرداری همدان گفت: با اتمام ساخت‌وساز‌ها در اطراف پارک پدر، مهستان ۸ و ۱۰ با ۱۴ میلیارد ریال اعتبار زیرسازی و آسفالت شد.
کد خبر: ۹۷۲۷۷۹
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۵ 21 June 2021
مدیر منطقه چهار شهرداری همدان گفت: با اتمام ساخت‌وساز‌ها در اطراف پارک پدر، مهستان ۸ و ۱۰ با ۱۴ میلیارد ریال اعتبار زیرسازی و آسفالت شد.

به گزارش تابناک همدان، مجید شاکری گفت: شهرک فرهنگیان یکی از شهرک‌های مهم شهر همدان است که جمعیت زیادی را در خود جا داده و در سال‌های گذشته رشد و توسعه خوبی داشته است به‌طوری که شهرداری منطقه چهار توجه ویژه‌ای به بهسازی و اجرای پروژه‌های جدید در این شهرک دارد.

وی گفت: زمین‌های خاکی قابل توجهی در حاشیه این شهرک وجود دارد و افزایش ساخت و ساز‌ها در این قسمت‌ها موجب توسعه و گسترش هر ساله شهرک فرهنگیان شده که به مرور زمان در برنامه زیرسازی و جدول‌کشی قرار خواهد گرفت.

مدیر شهرداری منطقه چهار با اشاره به احداث پارک پدر در سنوات قبل گفت: این پارک موجب رونق آپارتمان‌سازی شده بود که با اتمام ساخت و ساز‌ها در کوچه‌های مهستان ۸ و ۱۰ همکاران بنده در واحد فنی و عمرانی اقدام به زیرسازی و آسفالت این دو معبر کردند.

شاکری گفت: فعالیت عمرانی این پروژه از روز‌های آغازین خرداد ماه شروع و با ۵۰۰ تن مصالح، ۶ هزار مترمربع از حاشیه این پارک زیرسازی شد.

مدیر شهرداری منطقه چهار گفت: با اتمام زیرسازی این دو معبر، روکش آسفالت مهستان ۸ و ۱۰ آغاز و با فعالیت بی‌وقفه ۱۰۰۰ تن آسفالت پخش شد که امیدواریم موجب آسایش و ایمنی شهروندان را در این محدوده فراهم آورد.
وی با اشاره به اینکه مبلغ ۱۴ میلیارد ریال از محل درآمد‌های شهرداری منطقه چهار صرف زیرسازی و آسفالت این دو معبر شده گفت: تلاش همکاران بنده برای ارتقای سطح زندگی شهروندان و سطح رضایت عمومی است و لازم است شهروندان نیز در مقابل شهرداری را در این مسیر یاری کنند.

شاکری با اشاره به اینکه در اطراف پارک پدر همچنان معابر خاکی وجود دارد و شهروندان خواستار آسفالت هستند گفت: باید صبر کرد که ساخت و ساز‌ها در این معابر به اتمام برسد وگرنه انجام آسفالت با این همه هزینه‌های گزاف موجب فرسودگی و حفاری مجدد و هدر رفت بیت‌المال خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار