منتخب ششمین دوره شورای شهر اصفهان گفت: احقاق حق مردم در سال‌های گذشته آنچنان مطلوب پیگیری نشده است به همین منظور ضروری است مسئولان توانا و متعهد بیش از گذشته به میدان عمل ورود داشته باشند.
کد خبر: ۹۷۲۸۲۶
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۴ 21 June 2021

مجید نادرالاصلی که توانست بالاترین میزان آرا ششمین دوره شورای شهر اصفهان را به دست آورد در دیدار با مدیران رسانه ها و خبرنگاران در مورد مسائل و دغدغه های موجود در شهر تبادل نظر و گفت و گو کرد. 

وی یکی از مهمترین و اصلی ترین چالش پیش روی اصفهان را آب عنوان کرد و در ادامه توضیح داد: مشکل زاینده رود و آب اصفهان سیاسی نیست و می‌توان آن را با تعامل و توجه به تمامی ذینفعان برطرف کرد.

نادرالاصلی در ادامه توجه به بخش میراث فرهنگی و صنایع دستی را ضرورتی دانست که سال ها با بی مهری روبرو بوده و نتوانسته ایم به بهترین شکل از ظرفیت موجود در بخش گردشگری استفاده لازم برای درآمدزایی داشته باشیم و یکی از اولویت های خود را توجه ویژه به احیا و بازسازی خانه های تاریخی بیان کرد.

او با بیان اینکه توسعه متوازن امکانات و منابع با جدیت باید دنبال شود افزود: تلاش می شود در ششمین شورای اسلامی شهر اصفهان توجه ویژه به تمام امور در دستور کار قرار گیرد به طور مثال ورزشکاران بسیاری در این شهر وجود دارند که کمترین حمایتی از آنها نمی شود.

منتخب ششمین دوره شورای شهر اصفهان اظهار کرد: حذف هیچکس را در برنامه‌ نداریم  اصفهان منابع انسانی قوی دارد و بسیاری از این افراد در شهرداری فعلی در حال کار هستند به دور از هر تفکر سیاسی استفاده از نیروهای موجود در دستور کار قرار دارد.

نادرالاصلی گفت:هدف ما خدمت و رفع مشکلات کنونی و توسعه و پیشرفت برای شهر اصفهان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار