مدیرکل کانون پرورش فکری استان تهران خبر داد؛
مدیرکل کانون پرورش فکری استان تهران از برگزاری دومین تابستان داغ مجازی کانون پرورش فکری در استان تهران خبر داد.
کد خبر: ۹۷۲۹۳۷
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۲ 22 June 2021

به گزارش «تابناک تهران»، فاطمه تنهایی صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری حدود ۴۰۰ عنوان کارگاه از سوی کانون پرورش فکری استان تهران در تابستان ۱۴۰۰ اظهار داشت: ۳عنوان کارگاه جدید مثنوی خوانی ویژه نونهال و نونگاه، آمادگی قبل از کاوشگری ویژه نوباوه و مهارت خواندن ویژه کلاس اولی‌ها، مجسمه‌های سیمی ویژه نو نگاه و نوجوان و تکنیک چاپ روی پارچه ویژه نوجوان و بزرگسال برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر هم افزایی و هم پوشانی فعالیت‌های کانون پرورش فکری در کنار درس و مدرسه دانش آموزان افزود: برای اولین بار کانون استان تهران کارگاه مهارت خواندن ویژه کودکانی که کلاس اول را به پایان رسانده اند، برگزار می‌کند.

تنهایی در خصوص نحوه برگزاری کارگاه مهارت خواندن کلاس اولی‌ها به صورت مجازی عنوان کرد: مطالعه و رو خوانی با محوریت کتاب‌های کانون، بازی با کلمات، نمایش خلاق، تصویر سازی و قصه گویی از جمله فعالیت‌های این کارگاه خواهد بود.

مدیر کل کانون استان تهران با بیان تجربه یک ساله کانون پرورش فکری در برگزاری کارگاه‌های مجازی و استقبال خانواده‌ها از کارگاه‌های کانون استان تهران گفت: مهلت ثبت نام کارگاه‌های تابستانی تا ۱۳ تیر ۱۴۰۰ است و ۱۵ تیر زمان شروع کارگاه‌های تابستانی خواهد بود.

وی گفت: مدت زمان هر کارگاه ۸ تا ۱۰ جلسه یک ساعته خواهد بود و به طور متوسط ۱۰ الی ۱۲ نفر در هر کارگاه مجازی شرکت می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار