۷ نمایش رادیویی ویژه سرداران شهید خراسان در ایام هفته دفاع مقدس اجرا می‌شود.
کد خبر: ۹۷۲۹۹
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۶ 19 September 2015
همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس شبکه استانی صدا و سیمای خراسان رضوی با تهیه و تولید ویژه برنامه‌های مختلف به استقبال این مناسبت می‌رود.

صدای خراسان رضوی با تولید ویژه برنامه «داستان ایستادگی» به تهیه کنندگی محمد کمالی از ساعت 17 تا 17:30 از محل نمایشگاه دفاع مقدس سعی در برگزاری و نکوداشت هر‌چه با شکوه تر این ایام کرده است. در این برنامه زنده گفت‌وگو با خانواده شهدا، راویان، سرداران و ایثارگران دفاع مقدس، سرودهای حماسی، گزارش با مردم وغیره از رشادت‌ها و جوانمردهای مردم این سرزمین حکایت می‌کند.

در برنامه رادیویی «گفت‌وگو» به تهیه‌کنندگی مهدی مقدس‌زاده روز یکشنبه ساعت 13 تا 14 با سرداران دفاع مقدس به پاسداشت رشادت‌های این عزیزان گفت‌وگو می‌شود.

برنامه صبح رادیو نیز به تهیه‌کنندگی سید ضیاء علوی در 31 شهریور علاوه بر پرداختن به این مناسبت، رژه صبحگاه مشترک به صورت زنده را پخش می‌کند.

در برنامه «‌روز ادامه دارد‌» روزهای 31 شهریور و 3 مهر روز شکست حصر آبادان به تهیه کنندگی رضا سلیمانی ساعت 22:30 به این مناسبت می‌پردازد.

همچنین در ایام بزرگداشت هفته دفاع مقدس 7 نمایش رادیویی با عنوان سرداران شهید خراسانی به تهیه کنندگی عباس طاهری ساعت 22:30 هر شب یاد و خاطره سرداران شهید جنگ و فرهنگ ایثار و شهادت برای مخاطبان گفته می‌شود.

سیمای خراسان رضوی نیز با تولید برنامه‌های مختلف از جمله « یکی مثل ما... » ساعت 20 هر شب در هفته دفاع مقدس به مدت 40دقیقه به تهیه کنندگی جواد قطمیری و کارگردانی حجت احمدی زر این مناسبت را گرامی می‌دارد.

پرداختن به مباحث اجتماعی و خانوادگی جنگ و دفاع مقدس با دعوت از خانواده‌های شهداء، رزمندگان، جانبازان و ایثارگران، مستند گزارشی، کلیپ، نماهنگ و ... از بخش‌های مختلف این برنامه است.

علاوه بر این در سایر برنامه‌های شبکه نیز به این مناسبت پرداخته می‌شود و ضمن اینکه سعی شده برنامه‌ها از فضاها و مکان‌های برگزاری مراسم هفته دفاع مقدس پخش شود.

همچنین در این ایام فیلم‌های سینمایی سجاده بر آتش، اتوبوس شب، پاریس در پاریس و مستندهای نذر سرخ و مثل عقیق، بعد از اذان مغرب از شبکه استانی سیما پخش خواهد شد.

منبع: تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار