حیدر اسکندرپور شهردار شیرازبا یادآوری این مطلب که دشمنان سعی کردند این مردم مایوس کنند، تاکید کرد: مردم صاحب نظام و کشور هستند و بهترین نیروها، نیرو‌هایی هستند که بتوانند حس تعلق مردم را به شهر و کشورشان به درستی انتقال دهند.
کد خبر: ۹۷۵۰۴۲
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۹ 30 June 2021

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: آیت الله لطف الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز ضمن تبریک به مردم منطقه دو شهرداری، گفت: یک پروژه شایسته برای خدمت شهروندان امروز راه اندازی شده است.

او با یادآوری این مطلب که انتخابات اخیر نمود رشد فرهنگی مردم ایران بود، افزود: فضای کشور ما، فضای احترام گذاشتن به یکدیگر است.

آیت الله دژکام ادامه داد: روحیه شاد مردم ایران برای همه دنیا نمود زندگی سالم ایرانی اسلامی است و دنیا از این مردم این روحیه را یاد بگیرند.

اسکندرپور با اشاره به اینکه آینده شیراز و کشور روشن است و با همت و تلاش این مردم، گفت: با همراهی نخبگان و مردم روز‌های بهتری را خواهیم داشت.

حیدر اسکندرپور شهردار شیراز نیز در این مراسم افتتاحیه ضمن تبریک به مردم این منطقه، گفت: حضور مسئولان مختلف اینست که در کنار هم کار و فعالیت برای مردم انجام می‌دهیم.

او با یادآوری این مطلب که دشمنان سعی کردند این مردم مایوس کنند، تاکید کرد: مردم صاحب نظام و کشور هستند و بهترین نیروها، نیرو‌هایی هستند که بتوانند حس تعلق مردم را به شهر و کشورشان به درستی انتقال دهند.

شهردار شیراز با اشاره به اینکه آینده این شهر و کشور روشن است و با همت و تلاش این مردم، اظهار کرد: با همراهی نخبگان و مردم روز‌های بهتری را خواهیم داشت.

اسکندرپور با اشاره به اینکه مجموعه شهرداری در حال تلاش است و برای منطقه ۲ نزدیک ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های این منطقه در نظر گرفته ایم، افزود: در چند روز اخیر از به مدت سه ساعت از پروژه‌های این منطقه بازدید کردم، ولی به خاطر تعدد آن نشد تمام پروژه‌ها بازدید کرد.

غلامرضا شهریاری شهردار منطقه دو شیراز هم گفت: پیاده راه سلامت با مساحت ۳۸ هزار مترمربع و با دارا بودن پیست اسکی، زمین فوتبال، والیبال واقع در ضلع شرقی بلوار احمدابن موسی با محوریت انسان محوری (سلامت و ورزش) ایجاد شده است.

شهردار منطقه ۲ شیراز با اشاره به اینکه دوران سازندگی منطقه ۲ آغاز شده است و مردم بدانند در ۲ سال آینده پروژه‌های مختلف را کلنگ زنی و افتتاح خواهیم کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار