مدیر کل اقتصادی و دارایی استان همدان گفت: جلسه توانمند سازی و رسیدگی به مشکلات اجرایی قوانین ایثارگری جهت تسریع مشکلات این قشر برگزار شد.
کد خبر: ۹۷۷۸۹۴
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۳ 12 July 2021

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان در جلسه توانمندسازی و رسیدگی به مشکلات ایثارگران ضمن بیان اینکه شاکله اصلی این اداره کل از ایثارگران تشکیل شده است گفت: از برنامه‌های این اداره در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، می‌توان به دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و تجلیل از صبر و مجاهدت این عزیزان اشاره نمود.

به گزارش تابناک همدان، سید ناصر محمودی از جمله اقدام صورت گرفته در جهت تحقق به مقام شاخص عزیزان ایثارگر افزود: تقدیر و تشکر از همکاران ایثارگر به مناسبت‌های مختلف از جمله بزرگداشت هفته دفاع مقدس، روز جانباز، شرکت مستمر همکاران در مراسم غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا و تجدید میثاق با آرمان‌های امام خمینی (ره)، افتتاح سالن ورزشی این اداره کل با نام سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی، برگزاری نمایشگاه‌های دفاع مقدس و صعود همکاران ایثارگر به قلل مرتفع کشور به مناسبت روز سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر از جمله اقدامات دیگر صورت گرفته توسط این اداره کل در حوزه ایثار گران بوده است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان بیان کرد: اقدامات این اداره کل در حوزه امور ایثارگران و دیگر برنامه‌های فرهنگی نمایشی و تکلیف اداری نیست و صرفا دلی و اعتقادی انجام می‌گیرد.

وی خاطر نشان کرد: در سال گذشته برای نخستین بار با همکاری انجمن نابینایان استان همدان، شورای معاونین این اداره کل با حضور در منزل خانواده‌های ایثارگر نابینا از آن‌ها تقدیر به عمل آمد. 

محمودی در ادامه پیشنهاد کرد: این اداره کل آمادگی دارد تا دوره‌های آموزشی آشنایی با بورس، کسب و کار، سرمایه گذاری و مهارت‌های زندگی را که پیشتر برای گروه‌های مختلف برگزار کرده است را برای همکاران ایثارگر و فرزندانشان برگزار نماید.

وی گفت: از سال ۱۳۹۳ با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان همدان و با حضور شورای معاونین، در ابتدای ماه مهر هر سال با نواختن زنگ مدارس شروع سالتحصیلی را به دانش آموزان تبریک گفته و وظایف این اداره کل را در حوزه‌های مختلف اقتصادی و سرمایه گذاری معرفی و آنان را در زمینه‌های مختلف انتخاب شغلی با ارائه مشاوره راهنمایی کردیم.
 
محمودی در ادامه افزود: تمایل داریم تا فرزندان ایثاگران را نیز با بازار هدف و انتخاب صحیح رشته تحصیلی نیز آشنا کنیم تا بتوانیم قدمی هر چند ناچیز در موفقیت این عزیران بر داریم.
 
 
 
 
 
 
توانمندی ایثارگران و رسیدگی به مشکلات اجرایی تسریع می یابد
 
تبدیل وضعیت ایثارگران در اداره کل اقتصادی و دارایی در اولویت است
 
 مشاور استاندار در امور ایثارگران استان همدان گفت: در طرح سپاس از خانواده معظم شهدا که با هدف حمایت از خانواده‌های این عزیزان بوده خوشبختانه اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان اقدامات مؤثری را انجام داده است. 

محمد حسین توکلی اظهار داشت: در حال حاضر یکی از مسائل مهم و دغدغه بسیاری از همکاران ایثارگر ما موضوع تبدیل وضعیت  است که اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفته و این اداره کل به صورت خودجوش و خودکار موضوع تبدیل وضعیت این همکاران را پیگیری نموده است.
 
 
 
 
 
توانمندی ایثارگران و رسیدگی به مشکلات اجرایی تسریع می یابد
عملکرد اداره کل اقتصاد دارایی در حوزه ایثارگران موجب کسب رتبه برتر شد

 معاون مرکز توانمندسازی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: هر ساله عملکرد دستگاه‌های اجرایی کشور در حوزه ایثارگران مورد بررسی قرار می‌گیرد که در سال ۱۳۹۸ وزارت امور اقتصادی و دارایی موفق به کسب رتبه برترگردید.
 
مرزبان بیان داشت: توانمندسازی در حوزه ایثارگران به معنای شناسایی فرزاندان ایثارگر، آموزش و ارتقاء سطح دانش آنها می‌باشد.

وی در ادامه افزود: در استان همدان اراده قوی برای حل مسائل و مشکلات ایثارگران وجود دارد که این مشکلات بایستی به صورت قانونی پیگیری و رفع شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار