نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: افزایش طلاق در استان نگران کننده بوده تا جایی که از هر ۵ ازدواج یک مورد به جدایی می‌انجامد.
کد خبر: ۹۷۸۲۳۳
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۰ 13 July 2021
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، حجت‌الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی ظهر امروز در افتتاحیه طرح اوقات فراغت (مدرسه، مسجد، تابستان) با بیان اینکه دانش‌آموزان سرمایه مملکت هستند اظهار داشت: سرمایه‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی ما همین انسان‌ها هستند و اگر انسان یک انسان ارزشمند و پیشرفته باشد آنچه تولید می‌کند ارزشمند است.
 امام جمعه یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه امروزه تمام اطلاعات و مباحث ما وابسته به فضای مجازی است، ادامه داد: اگر برای فضای مجازی محتوا ارائه ندهیم طبیعتا ضرر خواهیم کرد.
حسینی بیان کرد: دانش‌ آموزان از 24 ساعت حدود 10 ساعت را در فضای مجازی به یادگیری مطالب می‌پردازند اما متاسفانه از این فضا چیزی فرا نمی‌گیرند و بی‌سواد می‌شوند در حالی که اگر کتاب بخوانند برای خودشان کسی می‌شوند.
وی با بیان اینکه دلیل بی‌سوادی کسانی که در فضای مجازی مطلب می‌خوانند این است که محتوا‌های این فضا ارزشمند نیست، گفت: باید برای فضای مجازی فکری کرد و بارها به این موضوع هم اشاره کرده‌ام.
رئیس شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به هفته ازدواج گفت: زمانی در همین استان اسمی از طلاق برده نمی‌شد اصلا طلاقی در کار نبود در دوران پهلوی هم که برخی شهرها دچار تهاجم فرهنگی شده بودند به این استان خللی وارد نشد و زن لر هیچ‌گاه پوشش برهنگی را انتخاب نکرد.لباس محلی لباس حیاء زن لر بود.
 حسینی با بیان اینکه متاسفانه پوشش‌ها در استان ما مناسب نیست، بیان کرد: متاسفانه در استان ما از هر 5 ازدواج یکی به طلاق منجر می‌شود که دلیل این همه مسائل و مشکلات فرهنگی به فضای مجازی برمی‌گردد، محتوای ضد ارزشی در فضای مجازی تولید می‌شود و ولنگاری اخلاقی و فرهنگی و اجتماعی صورت می‌گیرد و تعهدات زناشویی را از بین می‌برد
حسینی عنوان کرد: اگر به جای محتواهای که انسان را از ارزش دور می‌کند محتوای خوب تولید شود رشد و بالندگی ایجاد می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار