تابناک: فرآیند ثبت‎نام از کارگران و گروههای کار نمونه سال 94 به منظور شرکت در بیست و ششمین جشنواره امتنان از کارگران و گروههای کاری نمونه استان آغاز شد.
کد خبر: ۹۷۹۲۶
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۲ 20 September 2015

به گزارش تابناک مرکزی ناصر شیخی مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: کارگران و گروههای کارمی‌توانند تا تاریخ 4 مهرماه سال‌جاری نسبت به ثبتنام در جشنواره امتنان از کارگران و گروههای کاری نمونه استان با مراجعه به  ادارات تعاون کار و رفاه اجتماعی سراسر استان مرکزی  اقدام نمایند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی یادآور شد: انتخاب و معرفی کارگران، گروههای کار و واحدهای تولیدی نمونه هر ساله در سه مرحله مقدماتی در سطح کارگاهی و کارخانه، نیمه نهایی در سطح استانی و مرحله نهایی در سطح کشور صورت می پذیرد و برگزیدگان طی مراسمی تحت عنوان جشنواره امتنان، در استانها و در سطح کشور تجلیل می گردند.

گفتنی است تشویق کارگران تلاشگر در جهت ترویج هرچه بیشتر ارزشهای اسلامی، اخلاقی و انضباط در محیط کار و نیز ترغیب آنان به ارتقاء سطح دانش، آگاهی ها و مهارتهای شغلی و همچنین شناسایی کارگران مبتکر،خلاق و نوآور به منظور کاهش وابستگی و تسریع در استقلال اقتصادی و شرکت آنان در برنامه ها و فعالیتهای اجتماعی؛ از اهداف برگزاری جشنواره امتنان می باشد که هر ساله از سوی وزارت تعاون،‌کار و رفاه اجتماعی در سطح استانها و کشور برگزار می گردد.

وی در ادامه گفت : مهمترین معیار برای انتخاب کارگر نمونه ثبت اخترع، بومی سازی تکنولوژی، ارائه طرح هایی که منجر به قطع وابستگی به خارج شود، اشتغالزایی و طرح های کاهش دهنده هزینه و انرژی است.

جشنواره استانی کارگران نمونه استان مرکزی در بهمن ماه و رقابت های کشوری آن در اردیبهشت سال آینده برگزار می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار