فرماندار شهرستان روانسر گفت: صحت انتخابات شورای شهر روانسر از سوی هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شورا‌های کشور تایید شد.
کد خبر: ۹۷۹۴۰۹
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۴ 18 July 2021

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا «سعدی مصطفی‌زاده» افزود: ۱۲ نفر از نامزد‌های ششمین دوره انتخابات شورای شهر روانسر اعتراض خود را در مهلت قانونی تحویل داده بودند که شکایت آن‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با تصمیم هیات‌های نظارت و اجرایی، تمام ۱۸ صندوق شهر روانسر با حضور نمایندگان نامزد‌ها مورد بازبینی و بازشماری قرار گرفت.

فرماندار روانسر اظهار داشت: با بازشماری ۱۰۰ درصدی این صندوق‌ها در ترکیب اعضای اصلی و علی البدل شورای شهر روانسر تغییراتی ایجاد شد.

مصطفی زاده ادامه داد: در بازشماری آرا، «علی‌اشرف مظفری» از رده ششم به رده پنجم ارتقا یافت و جایگزین «بختیار عزیزی» شد.

وی اضافه کرد: در انتخابات شورای شهر روانسر که ۲۶ نامزد با هم رقابت کردند، محمدصالح شهسواری با یک هزار و ۶۰۴ رای، میثم رضایی با یک هزار و ۴۷۴ رای، فرزاد فتاحی با یک هزار و ۲۳۲ رای، ابراهیم محمدی با یک هزار و ۱۴۹ رای و علی اشرف مظفری با یک هزار و ۱۴۶ رای به عنوان پنج عضو اصلی شورای شهر روانسر انتخاب شدند.

مصطفی زاده اظهار داشت: همچنین بخیتار عزیزی با یک هزار و ۱۳۱ رای، وحید جوانمردی با یک هزار و ۹۴ رای و فریدون خرمی با یک هزار و ۸۱ رای به عنوان اعضای علی البدل این شورا انتخاب شدند.

فرماندار روانسر با بیان اینکه انتخابات شورای شهر شاهو نیز نامزد معترضی نداشت و صحت انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی این شهر نیز مورد تایید قرار گرفت گفت: در شهر شاهو نیز شاهو رحیمی نسب با ۷۳۰ رای، آزاد احمدی با ۵۹۱ رای، بهزاد حسینی با ۵۶۹ رای، ستار فتحی با ۵۱۶ رای و سامان بهرامی با ۴۳۲ رای به عنوان اعضا اصلی و اکبر رحیمی نژاد با ۴۲۴ رای، فریق نادری با ۳۹۷ رای و جزا یوسفی با ۳۳۱ رای به عنوان اعضا علی البدل شورای شهر شاهو انتخاب شدند.

وی گفت: ۵۳ درصد مردم این شهرستان در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا شرکت کردند.

شهرستان روانسر با ۴۷ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار