در نخستین ساعات بارندگی یکشنبه بیست و هفتم تیر در شیراز، ۵۵ مصدوم به دلیل تصادف خودرو از سوی تکنسین‌های اورژانس به بیمارستان امتیاز و فوریت های جراحی شهید رجایی شیراز منتقل شدند و خدمات درمانی دریافت کردند.
کد خبر: ۹۷۹۷۸۵
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۲ 19 July 2021

تابناک فارس به نقل از ایرنا: رییس بیمارستان حاج محمد اسماعیل امتیاز و فوریت های جراحی شهید رجایی، دوشنبه گفت: با ورود این مصدومان به بیمارستان، اقدامات اورژانسی برای آنها از سوی کادر درمان این مرکز انجام شد، اما وضعیت ۶ مصدوم این حوادث، نامساعد است.

برژایه مطلب دریافتی ایرنا،‌امین نیاکان افزود: نخستین بارندگی ها، بیش از سایر بارندگی ها سبب لغزندگی جاده ها و خیابان ها می شود، وجود لایه نازک خاک و چربی دود و اثرات به جا مانده از لاستیک خودروها بر سطح جاده ها، سبب می شود تا میزان لغزندگی در جاده ها، چند برابر شود.

او بیان کرد: رانندگی در جاده‌های لغزنده و هوای بارانی نیازمند رعایت بیشتر نکات ایمنی است و غفلت از آن می ‌تواند زیان ها و پیامدهای جبران ناپذیری به دنبال داشته باشد.

اداره کل هواشناسی استان فارس شنبه اعلام کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته در مجموع ۱۶۹ و ۹ دهم میلی متر باران در مناطق نیمه جنوبی و مرکزی استان فارس بارید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار