در جلسه شورای آرد ونان شهرستان مارگون مطرح گردید:
باقری فرد : متصدیان واحد‌های صنفی خبازی موظف هستند در ۳ تایم کاری صبح ، ظهر و عصر با رعایت کامل دستورالعمل های صنفی و بهداشتی پخت نموده و در ساعات کاری تعیین شده انجام وظیفه نمایند.
کد خبر: ۹۸۲۷۲۳
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۹ 01 August 2021
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان مارگون با حضور فرماندار شهرستان ، معاون بازرسی‌ و نظارت سازمان صنعت ، معدن وتجارت استان ، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی و مدیرکل سازمان تعاون روستایی استان در محل فرمانداری مارگون و با دستور کار بررسی وضعیت آرد و نان برگزار گردید.

معاون بازرسی ونظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان درحاشیه این جلسه گفت: در مرکز شهرستان مارگون ۸ واحد خبازی فعالیت می نمایند که  میزان آرد مورد نیاز آنها بر اساس سرانه جمعیتی  جهت پخت نان ، به موقع  و با نظارت بازرسان صمت ، شرکت غله و بازرگانی  و اتحادیه خبازان ، بین آنها توزیع می گردد.

روح‌الله باقری فرد افزود : متصدیان واحد‌های صنفی خبازی موظف هستند در ۳ تایم کاری صبح ، ظهر و عصر با رعایت کامل دستورالعمل های صنفی و بهداشتی پخت نموده و در ساعات کاری تعیین شده انجام وظیفه نمایند.

باقری فرد اضافه کرد : شهروندان گرامی درصورت مشاهده هرگونه تخلفات صنفی از قبیل کم فروشی ، گران فروشی ، عدم درج قیمت و عرضه خارج از شبکه خبازان مراتب را به سامانه ۱۲۴ و یا تارنمای خبریwww.124.ir گزارش نموده تا به گزارشات آنها رسیدگی گردد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار