رییس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان تهران با اشاره به طرح جستجو برای یافتن "محمد جعفری" کوهنورد مفقود شده در کوه‌ دماوند، از تلاش و همکاری این هیات برای یافتن کوهنورد مورد اشاره خبر داد.
کد خبر: ۹۸۴۲۳۳
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۹ 07 August 2021

به گزارش «تابناک تهران»، "محمد جعفری" عضو فدراسیون کوهنوردی است که ۲۴ تیرماه امسال قصد صعود به قله دماوند را از جبهه شمال و شمال غربی این رشته کوه داشت که در مسیر این صعود در ساعت ۱۳:۳۰ دچار سانحه می شود و در آخرین تماس با فدراسیون کوهنوردی درخواست کمک می کند.

گفتنی است که تاکنون با وجود اطلاع مراجع ذیربط از جمله فدراسیون کوهنوردی و امداد و نجات هلال احمر، از وضعیت این کوهنورد تهرانی اطلاعاتی در دست نیست و خانواده وی همچنان در نگرانی به سر می برند.

رییس هیات کوهنوردی استان تهران روز شنبه در این رابطه به خبرنگار ایرنا گفت: هرچند دماوند محدوده زیر پوشش استان مازندران محسوب می شود اما با دعوت هلال احمر و مدیریت بحران این استان، هیات کوهنوردی استان تهران در عملیات جستجو برای یافتن این کوهنورد همکاری دارد.

اسماعیل اسماعیل زاده کارگر ادامه داد: با توجه به دره های عمیق، پر شیب و نیز مناطق سخت گذر، امکان تردد وجود ندارد و تاکنون اثری از این کوهنورد پیدا نشده است اما کماکان به دنبال یافتن سرنخ هایی برای یافتن این کوهنورد هستیم.

رییس هیات کوهنوردی استان تهران با بیان اینکه چندی قبل نیز یک کوهنورد تهرانی در اطراف منطقه دارآباد پس از پنج روز توسط کوهنوردان زخمی پیدا شد، گفت: با توجه مدت چند روزه مفقودی، کوهنوردان به صورت اخلاقی و انسانی به دنبال یافتن این کوهنورد هستند.

اسماعیل زاده کارگر از کوهنوردان خواست تا قبل از برگزاری هر رویدادی، اطلاعات لازم و شرایط آب و هوایی را مورد بررسی قرار دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار