معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: طرح‌های ساها و شفا با هدف رسیدن آزمایشگاه‌ها به کارکرد مطلوب از نظر ساختاری و قوانین و استاندارد‌ها و توسعه شهرک‌های فناوری و شرکت‌های دانش بنیان در دانشگاه‌ها اجرا می‌شوند.
کد خبر: ۹۸۶۰۳
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۹ 21 September 2015

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازمشگین شهر، محسن هاشمی رفسنجانی صبح امروز در جریان بازدید از پل معلق مشگین‌شهر با اشاره به کاهش دانشجو در سطح کشور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بنابه دلایلی استقبال از دانشگاه آزاد در کشور کم شده که در صدد هستیم با ارائه تسهیلات تکمیلی به دانشجویان و ایجاد شرکت‌های دانش‌بنیان در دانشگاه‌ها و همچنین تنوع رشته‌های دانشگاهی، پذیرش دانشجو را افزایش دهیم.

هاشمی مهم ترین سیاست دانشگاه آزاد را در سال 94 مدیریت کیفی سازی عنوان کرد و گفت: استفاده از امکانات دانشگاه آزاد از سوی اساتید و دانشجویان و همچنین بهره‌مندی از سایت‌های آموزشگاهی در راستای مدیریت کیفی سازی دانشگاه آزاد اسلامی در اولویت می‌باشد.

معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی گفت:علت تکمیل نشدن دانشگاه آزاد اسلامی مشگین شهر کمبود دانشجو در این دانشگاه است که در صدد هستیم با تنوع رشته های دانشگاهی و ارائه تحصیلات تکمیلی به دانشجویان در زمینه پذیرش تعداد بیشتر دانشجو بکوشیم.

معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی از طرح ساها خبر داد و گفت: هدف از تشکیل این سامانه رسیدن آزمایشگاه‌ها به کارکرد مطلوب از نظر ساختاری و قوانین و استاندارد‌ها است تا این امر باعث بهره وری حداکثری شود.

هاشمی با اشاره به اجرای طرح شفا در دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرد: با توسعه شهرک‌های فناوری و شرکت‌های دانش بنیان در دانشگاه‌ها زمینه اشتغال فارغ اتحصیلان این دانشگاه‌ها ایجاد می‌شود.

وی تصریح کرد: در بحث ساخت و ساز دانشگاه نیز کلیه طرح‌ها باید شامل معماری ایرانی و اسلامی باشد و از نظر بهینه سازی مصرف سوخت نیز به سمت انرژی‌های پاک و تجدید شونده روی آورده شود و استفاده از انرژی خورشیدی در این سازه‌ها لحاظ شود.

معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: سرمایه گذاران پل معلق باید در تبلیغ دانش فنی، طراحی و ساخت این پل که دارای استانداردهای معتبر است بکوشند تا این دانش را در سراسر کشور و خارج از مرزها ترویج دهند.

وی افزود: تعریف و توصیف پل معلق مشگین شهر را زیاد شنیده بودم و این پل از نظر جلب توریست و برآورده کردن انتظارات گردشگران بسیار عالی طراحی و ساخته شده که در صورت تکمیل فازهای بعدی، این پروژه می‌تواند خدمات تفریحی زیادی به مسافران ارئه دهد.

هاشمی بیان کرد: با توجه به اینکه طراحی و دانش فنی پل معلق مشگین شهر دارای استانداردهای معتبر است این طراحی و دانش در کشور ترویج شود.

معاون دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: با توجه به اینکه این پل کاملا ایرانی ساخته شده و تمام مهندسان، متخصصان و تلاشگران به کار گرفته شده بومی هستند نشانگر توانمندی دانش مهندسان ایرانی است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار