معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کرمانشاه از عملیات جانمایی و نصب ۴۵۶ عدد تابلوهای جدید اخطاری، انتظامی و مسیرنما در محورهای استان از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.
کد خبر: ۹۸۷۲۷۹
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۴ 20 August 2021

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا «علی سلیمی»، با اشاره به اهمیت رسیدگی به تابلوها و علائم ترافیکی موجود در محورهای مواصلاتی استان گفت: طی بازدیدهای میدانی صورت گرفته به منظور استانداردسازی و ایمنی ترددهای جاده ای توسط کارشناسان اداره ایمنی و حریم راه های این اداره کل، عملیات جانمایی و نصب ۴۵۶ عدد تابلوهای جدید اخطاری، انتظامی و مسیرنما از ابتدای امسال تاکنون انجام شده است.

وی با بیان اینکه رویکرد اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه در خصوص نصب علائم ایمنی راه ها که زمینه‌ سازی برای ایمنی محورهای مواصلاتی استان است افزود: ۱۲۰ مترمربع تابلو جدید اطلاعات راه ها با اولویت نقاط پرتصادف و گردشگری در محورهای مواصلاتی استان نصب شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کرمانشاه افزود: از ابتدای امسال، تعمیر و نگهداری ۲۳۴ عدد تابلو اخطاری، مسیر نما، انتظامی انجام و ۱۸۴ متر مربع تابلو، بهسازی و رنگ آمیزی شده است.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت هشت هزار و ۱۰۰ کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار