حجت‌الاسلام سیدجواد فقیه :‌«من از این موضوع ناراضی‌ام. گاهی وقتها با آیت‌ا... فقیه امام جمعه محترم صحبت می‌کنم که چرا این همه نخبه دارند مهاجرت می‌کنند؛ اینها باید دلگرم شوند. باید به ظرفیت جوانان و اندیشه نخبگان مختلف توجه بیشتری شود.»
کد خبر: ۹۸۷۳۳۶
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۰ 21 August 2021

 تابناک فارس به نقل از هورگان سیدجواد فقیه گفت:‌«من از این موضوع ناراضی‌ام. گاهی وقتها با آیت‌ا... فقیه امام جمعه محترم صحبت می‌کنم که چرا این همه نخبه دارند مهاجرت می‌کنند؛ اینها باید دلگرم شوند. باید به ظرفیت جوانان و اندیشه نخبگان مختلف توجه بیشتری شود.»

حجت‌الاسلام فقیه عنوان داشت:‌«از شورای فرهنگ عمومی شهرستان می‌خواهم با جدیت مفاخر نی‌ریز را شناسایی کند و جوانان فکر نکنند کسی به آنها توجه نمی‌کند.»

امام جمعه موقت نی‌ریز در ادامه گفت: «‌‌بعضی‌ها وانمود می‌کنند که نی‌ریزی‌ها با هم اختلاف دارند و دشمن یکدیگرند. کسانی که این صحبت‌ را می‌کنند، دنبال این هستند که منافع و سرمایه شهرستان را ببرند. لذا هشیار باشیم و فریب ظاهر این افراد را نخوریم؛ کسی که بر طبل تفرقه می‌کوبد، دشمن است.»

وی افزود: «ما برای امام حسینی عزاداری می‌کنیم و اشک می‌ریزیم که خودش را فدای مردم کرد تا آنها از گمراهی نجات یابند. لذا مسئولان وظیفه دارند که نوکر مردم باشند. وای به حال روزی که بین مردم و مسئولان فاصله بیفتد. اگر بخواهیم کشور از این گرفتاری‌ها نجات پیدا کند، تجربه تلخ گذشته را تکرار نکنیم. تکیه بر تولید داخلی نداشتن یعنی پشیمانی. شهرستان نی‌ریز را ببینید چقدر ظرفیت دارد!

پس چرا این همه مشکل داریم؟»

حجت‌الاسلام فقیه با اشاره به شروع کار شورای شهر جدید اظهار داشت: «الحمدا... برای اولین‌بار شورایِ شهری روی‌کار آمده که تلفیقی از تجربه گذشته و ترکیبی از نیروی جوان است. از آنها انتظار می‌رود با انگیزه‌ای که دارند شب ‌و روز و با روحیه جهادی به مردم خدمت‌رسانی کنند.»

وی ‌ادامه داد: «دولت جدید باید از اشتباهات دولت گذشته درس بگیرد. در حال حاضر دغدغه اصلی مردم اشتغال و معیشت است که کشور ما بویژه شهرستان نی‌ریز وضعیت خوبی ندارد. همان طور که مسئولان وظیفه پاسخگویی دارند، مردم هم باید مطالبه‌گر بوده و بی‌تفاوتی خودشان را اعلام نکنند. بی‌تفاوتی بزرگترین درد جامعه است و جامعه بی‌تفاوت، مُرده به حساب می‌آید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار