مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی فسا گفت: در ۴۸ ساعت گذشته، ۲۲۷ بیمار مبتلا به کرونا در شهرستان شناسایی شدند.
کد خبر: ۹۸۷۳۴۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰ 21 August 2021

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: صادق مهدوی‌نیا مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی فسا از فوت ۳ همشهری دیگر قربانی کرونای دلتا و شناسایی ۲۲۷ بیمار جدید در ۴۸ ساعت گذشته خبر داد و گفت: شهروندان علائم سرماخوردگی را کرونای دلتا بدانند.

او افزود: موارد سرپایی، مراجعات و میزان مراجعه به درمانگاه کرونا و همچنین موارد بستری و بیماران بد حال بستری رو به افزایش است.

مهدوی‌نیا سن فوتی‌های ۴۸ ساعت گذشته در فسا را از ۵۲ تا ۷۸ ساله اعلام کرد و گفت: آمار متوفیان شهرستان فسا از ابتدای شیوع ویروس کرونا به ۲۹۷ نفر رسید.

او تعداد کل موارد مثبت تا به امروز را ۱۸ هزار و ۴۶۶ نفر اعلام کرد و افزود: همچنین تعداد کل بیماران بهبود یافته ۱۷ هزار و ۷۵۰ نفر بوده است.

او با بیان اینکه همه تخت های بیمارستان فسا در تصرف کرونای دلتاست،از مردم برای عدم مسافرت و پذیرش مهمان در تعطیلات کرونایی جهت کاهش ابتلا به کرونای دلتا سخن گفت و افزود: در صورت ادامه روند گسترش سویه دلتا و بی تفاوتی و عادی انگاری بیماری، شاهد وضعیت بسیار سخت و وخیم تری خواهیم بود.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی فسا ابراز نگرانی کرد که ظرفیت بخش های ویژه کرونا در بیمارستان تکمیل شده است و سایر بخش ها و تخت های بیمارستانهای فسا در حال پرشدن با بیماران کرونایی بد حال است.

او با بیان اینکه رنگ شهرستان قرمز و خیلی پرخطر است و بهتر شدن وضعیت به رعایت اصول بهداشتی و عدم کاهش حساسیت مردم و مسئولان بستگی دارد ، از همشهریان خواست تا از هرگونه مسافرت غیر ضروری، برگزاری تجمعات اداری و فرهنگی مذهبی، میهمانی و دورهمی خانوادگی و پارک نشینی و بازارگردی خودداری کنند.

شهرستان فسا در فاصله ۱۳۰ کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است.

برچسب ها: کرونا ، فسا ، مبتلایان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار