اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد که طی عصر امروز شنبه و شبانگاه، احتمال وزش باد شدید در بخش های جنوبی و غربی استان و احتمال خیزش موقتی گردوغبار وجود دارد.
کد خبر: ۹۸۷۵۱۶
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۶ 21 August 2021

به گزارش «تابناک تهران» از اعلام هواشناسی استان، بر اساس بررسی داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی وضعیت جوی استان تهران طی ۵ روز آینده آسمان صاف تا نیمه ابری در بعضی ساعات همراه با وزش باد و در ارتفاعات در ساعت بعد از ظهر با افزایش ابر پیش بینی می شود.

همچنین از شنبه تا سه شنبه به خصوص روز یکشنبه در ساعات بعد از ظهر تا شب در بخش‌های شمالی استان به ویژه ارتفاعات شرقی گاهی رگبار پراکنده و رعد و برق مورد انتظار است.

برپایه این اعلام، امروز در ساعات عصر و شب گاهی وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود و در بخش‌های جنوبی و غربی استان احتمال خیزش موقتی گرد و خاک وجود دارد.

بیشینه و کمینه دمای هوای پایتخت

بیشینه و کمینه دمای هوای پایتخت در روزهای شنبه ۳۶و ۲۶، یکشنبه ۳۴و ۲۴، دوشنبه ۳۴و ۲۷ و سه شنبه ۳۵و ۲۷ و چهارشنبه ۳۶ و ۲۶ درجه سانتیگراد بالای صفر پیش‌بینی می‌شود.

گرم ترین و سرد ترین نقاط استان تهران

در ۲۴ ساعت گذشته‌ ورامین با ۴۰ درجه سانتیگراد و فیروز کوه با ۱۵ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنک ترین مناطق استان تهران ثبت شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار