معاون توسعه مشارکتهای مردمی استان قم گفت: مردم نیکوکار قم در چهار ماه نخست امسال نزدیک به 511 میلیارد و 710 میلیون ریال مشارکت داشتند که این کمک ها در اسرع وقت در اختیار نیازمندان قرار گرفته است.
کد خبر: ۹۸۸۷۵۰
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۶ 26 August 2021

به گزارش تابناک قم، سید محمدرضا میره ای که به مناسبت هفته دولت سخن می گفت، با بیان اینکه در چهار ماهه نخست امسال هزار و ۶۹۰ یتیم و سه هزار و ۸۵۹ فرزند محسنین توسط حدود ۲۷ هزار حامی، حمایت می شوند گفت: در این مدت بیش از ۱۱۳ میلیارد و ۳۲۰ میلیون ریال به حساب کودکان یتیم و محسنین واریز شده است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۳۷ هزار و ۳۹۳ صندوق صدقات در استان فعال هستند افزود: از ابتدای سال تا پایان تیرماه، کل درآمد این نهاد در بخش صدقات بالغ بر ۶۵ میلیارد و ۶۳۵ میلیون ریال بوده است.

میره ای ادامه داد: با احتساب حدود ۳۰۰ میلیارد ریال درآمدهای مبتنی بر نیاز و نزدیک به ۳۲ میلیارد ریال درآمد زکات مجموع کمک ها و مشارکتهای مردمی در پایان دوره نزدیک به ۵۱۱ میلیارد و ۷۱۰ میلیون ریال بوده است.

معاون توسعه مشارکتهای مردمی قم از فعالیت ۸۶ مرکز نیکوکاری در سطح استان خبر داد و به مردم اطمینان داد که این مراکز زیر نظر این نهاد مشغول خدمت رسانی به نیازمندان هستند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار