صادق ضیائیان کارشناس هواشناسی، با بیان اینکه براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش یابی امشب در استان‌های گلستان، مازندران و شرق گیلان و ارتفاعات استان‌های تهران و سمنان رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود
کد خبر: ۹۸۸۹۸۵
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۶ 27 August 2021

به گزارش تابناک مازندران، صادق ضیائیان کارشناس هواشناسی، با بیان اینکه براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش یابی امشب در استان‌های گلستان، مازندران و شرق گیلان و ارتفاعات استان‌های تهران و سمنان رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود گفت: روز جمعه رگبار پراکنده باران همراه با رعدوبرق در استان‌های گلستان، خراسان شمالی و ارتفاعات استان‌های مازندران، تهران و سمنان انتظار می‌رود.

ضیائیان توضیح داد: از روز شنبه تا سه‌شنبه در غالب مناطق کشور آسمان صاف است.

کارشناس هواشناسی اظهار کرد: در ۲۴ ساعت آینده نواحی شرقی دریای خزر و طی دو روز آینده بخش‌های شمالی و مرکزی خلیج‌فارس مواج است.

ضیائیان با بیان اینکه در پنج روز آینده وزش باد شدید در شمال شرق، شرق و جنوب شرق کشور پیش‌بینی می‌شود افزود: سرعت باد از روز پنجشنبه بعدازظهر تا شنبه از شدت بیشتری برخوردار است که سبب طوفان گردوخاک در شمال سیستان‌وبلوچستان و جنوب خراسان‌جنوبی خواهد شد.

کارشناس هواشناسی بیان کرد: در این مدت دمای هوا نیز در نیمه غربی کشور بطور نسبی افزایش خواهد یافت.

او درباره آب‌وهوای استان تهران هم گفت :آسمان تهران فردا صاف گاهی همراه با وزش باد خواهد بود. بیشترین دمای پایتخت به ۳۶ درجه و کمترین آن به ۲۵درجه می رسد.

برچسب ها: وضعیت هوای کشور
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار