جانشین فرماندهی انتظامی استان هرمزگان از کاهش ۱۹ درصدی مجموع سرقت ها طی یک هفته گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.
کد خبر: ۹۸۹۷۲
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۰ 22 September 2015
به گزارش تابناک هرمزگان به نقل از معاون اجتماعی پلیس هرمزگان، سرهنگ علی میرشمسی به ارائه عملکرد و اقدامات صورت گرفته طی هفته گذشته توسط مأموران انتظامی استان پرداخته و از اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی، طی هفته گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.
 
وی افزود: با اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی جرائم سرقت به عنف ۲۰ درصد،سرقت اماکن۱۷ درصد،سرقت خودرو ۳۳ درصد،منزل ۶۷درصدو در مجموع سرقتها ۱۹ درصد، قتل عمد ۱۰۰ درصد و  نزاع و درگیری ۱۹ درصد کاهش داشته است.
 
این مقام ارشد انتظامی اظهار داشت: در مدت یاد شده ۵ طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و یک طرح جمع آوری اتباع بیگانه و ۲ طرح پاکسازی مناطق آلوده در استان اجرا شده و در اجرای این طرح ها ۱۴۷ دستگاه خودرو توقیف و ۲۸۰ نفر متهم دستگیر و در این رابطه دو تن و ۷۰۰ کیلو انواع مواد مخدر کشف شده است.
 
دستگیری عاملین تیراندازی در محله نخل ناخدا بندرعباس
 
رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان هرمزگان از شناسایی و دستگیری عامل تیراندازی محله نخل ناخدا بندرعباس خبر داد.
 
سرهنگ بهرام عزیزی در تشریح این خبر گفت: به دنبال تیراندازی و درگیری مسلحانه در محله نخل ناخدا بندرعباس، تحقیقات و شناسایی متهمین به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس امنیت استان قرار گرفت. مأموران با تلاش شبانه روزی وتحقیقات محسوس و نامحسوس دراین زمینه مخفیگاه تعداد چهار نفر از متهمان متواری در محله نخل ناخدا را شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه متهمان را دستگیر کردند.
 
این مسئول انتظامی با اشاره به اینکه متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند، مشارکت در نزاع های دسته جمعی، تیراندازی، ایجاد رعب و وحشت، خرید و فروش موادمخدر و مزاحمت برای نوامیس مردم را از جمله اتهامات آنان عنوان کرد.
 
کشف ۱ تن و ۵۰۰ کیلو تریاک طی یک عملیات در هرمزگان
 
جانشین فرماندهی انتظامی استان هرمزگان از کشف یک تن و ۵۰۰ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک در یک عملیات موفق پلیسی خبر داد.
 
علی میرشمسی با اشاره به اینکه طی تحقیقات گسترده و شبانه روزی مشخص شد، اعضای باندی در تلاش هستند محموله بزرگی از مواد مخدر در بندرعباس انتقال کنند، افزود: ضمن هماهنگی قضایی چندین اکیپ مجرب تشکیل که به مسیرهای اصلی و فرعی مورد نظر اعزام شدند و بصورت نامحسوس تردد خودروهای عبوری را کنترل کردند. مأموران با استفاده از گشت زنی نامحسوس و ایست و بازرسی موقت و مقطعی،خودروهای حامل محموله مواد مخدر شامل دو دستگاه خودرو زانتیا و دو دستگاه پژو ۴۰۵، در حوالی پایانه بار بندرعباس شناسایی کردند.
 
جانشین فرماندهی انتظامی استان هرمزگان اظهارداشت: قاچاقچیان بدون توجه به فرمان پلیس و علائم هشدار دهنده اقدام به فرار کردند که پس از تعقیب و گریز مسیر طولانی و هدف قرار گرفتن لاستیک خودروهای حامل مواد مخدر،خودرو ها متوقف و در بازرسی از آن ها یک تن و ۵۰۰ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و سه سوداگر مرگ در این زمینه دستگیر شدند.
 
سرهنگ میرشمسی با اشاره به کشفیات ۳۶ تنی انواع مواد مخدر در نیمه اول سال جاری، افزود: از ابتدای سال تا کنون ۱۲۱ باند قاچاق مواد مخدر متلاشی،۴۶۱ دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل مواد مخدر توقیف و چهار هزار و ۲۰۰ نفر در رابطه با مواد مخدر دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار