علی چراغی به عنوان اولین فرمانده انتظامی شهرستان چهارباغ معرفی شد.
کد خبر: ۹۹۰۰۵۴
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۹ 31 August 2021

به گزارش «تابناک البرز» با حضور سردار محمدیان فرمانده انتظامی استان، قدرت‌الله شمیرانی فرماندار شهرستان و حجت الاسلام و المسلمین محمدی امام جمعه و اعضای شورای تأمین شهرستان مراسم معارفه فرمانده جدید انتظامی شهرستان چهارباغ برگزار شد.

سردار محمدیان فرمانده انتظامی استان البرز گفت: سرهنگ علی چراغی به عنوان سرپرست فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان چهارباغ معرفی می‌شود.

وی در ادامه افزود: پیگیری‌های فرماندار چهارباغ در این مهم اثرگذار بوده و حمایت‌های خوبی هم داشته اند البته انتظار داریم در کوتاه‌ترین زمان همه امکانات و همه رده‌هایی که در نیروی انتظامی پیش بینی شده است و امروز در شهرستان تازه تأسیس چهارباغ نیازمند راه‌اندازی این رده‌ها هستیم تا شاهد افزایش امنیت و ارائه خدمات بهتر به شهر شهروندان شهرستان چهارباغ باشیم و بتوانیم رضایتمندی مردم را جلب کنیم.

قدرت‌الله شمیرانی فرماندار شهرستان چهارباغ در این مراسم با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای دولت و اشاره به جانفشانی شهدای سرافراز نیروی انتظامی گفت: شهرستان چهارباغ نیاز به ارتقا و امنیت و توجه خاص داشت که از دید مسئولان نیروی انتظامی غافل نماند و به سرعت این موضوع از سوی فرماندهی انتظامی استان پیگیری و محقق شد.

وی در ادامه افزود: شورای تأمین استان به ریاست استاندار البرز و همه مسئولین شهرستان چهارباغ به ویژه نماینده انقلابی و تلاشگر مردم در مجلس شورای اسلامی حدادی، امام جمعه شهرستان حاج آقا محمدی، همه با شعار وحدت و همدلی دلسوزانه اهتمام دارند تا هر چه سریع‌تر همه دستگاه‌ها و ادارات در این شهرستان مستقر شوند، و همه این برکات حاصل اتفاق و همدلی وهم افزایی می‌باشد.

وی در ادامه اشاره نمود همدلی و هماهنگی بین اعضای شورای تأمین شهرستان چهارباغ در استقبال از فرماندهی نیروی انتظامی مشهود و مثال‌زدنی است.

وی ازتلاش همه همکاران به ویژه بخشداران، مدیریت شهری، دهیاران و شوراهای اسلامی شهر و روستاها و همه مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی شهرستان قدر دانی کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار