معاون نظارت،بازرسی وحمایت از حقوق مصرف گنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هرمزگان خبر داد:
تابناک-معاون نظارت،بازرسی وحمایت از حقوق مصرف گنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هرمزگان گفت: در پنج ماهه ابتدایی سال‌جاری بیش از 66 هزار بازرسی از اصناف انجام شده است.
کد خبر: ۹۹۰۲۲۵
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۲ 01 September 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان ،عبدالرضا پیروی منش اظهار کرد: طی پنج ماهه نخست سال‌جاری 66 هزار و 264مورد بازرسی از واحدهای صنفی در استان هرمزگان صورت گرفته که در این مدت هفت هزارو 9 مورد تخلف صنفی کشف شده است.

این مسئول ادامه داد: در این راستا پنج هزارو 696 مورد پرونده تخلف تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است که ارزش ریالی این پرونده‌ها بالغ بر276 میلیارد ریال است.

وی با اشاره به اکیپ‌های بازرسی فعال در هرمزگان ، افزود: در راستای کاهش موازی کاری در سال جاری گشت‌های مشترکی با همکاری اتاق اصناف وتعزیرات حکومتی تشکیل شده است .

پیروی منش خاطرنشان کرد: برای دسترسی آسان شهروندان به بازرسان سازمان و ثبت تخلفات صنفی، به دلیل گستردگی مرکز استان 5 پایگاه نظارت و بازرسی در مناطق پرتردد قرار گرفته است که شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف می توانند به این مراکز مراجعه و تخلفات مذکور را ثبت نمایند.

معاون نظارت،بازرسی وحمایت از حقوق مصرف گنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هرمزگان، سامانه 124را برای دریافت و رسیدگی به شکایات،انتقاد و پیشنهادهای مردمی معرفی کرد و از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را اعلام تا درسریع ترین زمان ممکن مورد رسیدگی قرارگیرد.

انتهای پیام /

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار