رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان میاندورود، گفت: شهیدان برای دفاع از این مرز و بوم از جان خود گذشتند تا امنیت و آرامش را برای ایران اسلامی به ارمغان بیاورند، به گونه‌ای که امروز امنیت خود را مدیون شهدا هستیم.
کد خبر: ۹۹۰۵۵
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۴ 22 September 2015
به گزارش تابناک مازندران از شهرستان میاندورود، بهروز عرب‌خزاییلی در آیین بازگشایی مدارس و برگزاری جشن شکوفه‌ها اظهار کرد: دانش‌آموزان چشم و چراغ مدارس هستند و خدا را شکر می‌کنیم که فرزندان ما سالم هستند تا بتوانند جامعه‌ای سالم را بسازند.
وی بیان کرد: دغدغه همه پدران و مادران این است تا فرزندانی تحصیل‌کرده و باانگیزه به جامعه تحویل دهند تا بتوانند آینده خوبی را برای خود و ایران اسلامی رقم بزنند.
رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان میاندورود با اشاره به اینکه ما امنیت امروز را مدیون شهدا و جان‌فشانی‌های آنها هستیم، خاطرنشان کرد: شهیدان برای دفاع از این مرز و بوم از جان خود گذشتند تا امنیت و آرامش را برای ایران اسلامی به ارمغان بیاورند، به گونه‌ای که امروز امنیت خود را مدیون شهدا هستیم.
این مسئول با بیان اینکه هر فردی در کودکی می‌تواند هدفی برای خود معین کند، افزود: حضرت علی (ع) در نوجوانی به اسلام روی آورد و امام زمان (عج) نیز در سن کودکی به امامت رسید، پس از زمان کودکی و نوجوانی در کلاس درس می‌توان اهداف را برنامه‌ریزی کرد و با تلاش به آنها رسید.
عرب‌خزاییلی در پایان با اشاره به همراهی خیران در پیشبرد اهداف آموزش و پرورش، از زحمات تمامی آنها که با کمک به آموزش و پرورش، در راه توسعه و آبادانی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران زحمت می‌کشند، قدردانی کرد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار