مشاور وزیر و مدیرکل امور بانوان وزارت آموزش و پرورش گفت: این وزارتخانه حل معیشت معلمان را در اولویت کاری خود قرار داده است
کد خبر: ۹۹۵۴۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۱ 23 September 2015
مشاور وزیر و مدیرکل امور بانوان وزارت آموزش و پرورش گفت: این وزارتخانه حل معیشت معلمان را در اولویت کاری خود قرار داده است
به گزارش تابناک ایلام، مهناز احمدی دستجردی روز چهارشنبه در آیین نمادین آغاز سال تحصیلی مدارس استان ایلام در شهرستان مرزی مهران اظهار کرد: وزارت آموزش و پرورش از لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری دارای مشکلات عدیده ای است که این مهم نگاه ویژه مجلس شورای اسلامی و دولت را می طلبد.
وی با بیان اینکه رفع این نواقص در سیستم آموزشی کشور یکی از رویکردهای مهم دولت تدبیر و امید و از سیاست های مهم وزیر آموزش و پرورش است، افزود: این سازمان نیازمند تلاش و همکاری های عملی تمامی دستگاه ها است.
مشاور وزیر و مدیرکل امور بانوان وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: بدون شک رفع مشکلات فرهنگیان و دانش آموزان در افزایش کیفیت آموزشی بسیار موثر است لذا می طلبد دغدغه اولیه معلمان که همان تامین معیشت است، برطرف شود.
احمدی دستجردی با اشاره به اینکه تلاش می کنیم تا معلمان دغدغه معیشت و نگرانی امروز و فردا را نداشته باشند، افزود: محور دولت تدبیر و امید اعتدال گرایی بوده که این مهم نیازمند پشتوانه قوی بوده که این پشتوانه تنها در وزارت آموزش و پرورش انجام می گیرد.
وی به هم مرز بودن شهرستان مهران به عنوان دروازه عتبات عالیات اشاره و تاکید کرد: خوشبختانه دولت یازدهم نگاه ویژه ای به استان ها و شهرهای مرزی دارد.
100 هزار دانش آموز ایلامی سال تحصیلی جدید را در بیش از یک هزار و 200 مهرماه آغاز می کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار