فراخوان جذب نخبگان و مخترعین پاکدشت اعلام شد

معاون علمی، پژوهشی و فناوری سپاه شهرستان پاکدشت گفت: به منظور حمایت از نخبگان ، فراخوان جذب نخبگان، مخترعین و پژوهشگران در این شهرستان اعلام شد.
کد خبر: ۱۰۰۷۳۷۱
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۳ 07 November 2021

 

سرگرد پاسدار محمد باقری روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: این فراخوان با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی دانش‌بنیان و تجاری سازی تحقیقات، ارج نهادن به مقام والای پژوهشگران، نوآوران و فناوران، فراهم کردن بستری مناسب برای همکاری‌های علمی، فناوری در سطح جهانی و شناسایی و معرفی استعدادها در زمینه‌های مختلف علمی و صنعتی و حمایت از برگزیدگان انجام می‌شود.

وی افزود: این فراخوان شامل کلیه رشته‌های علوم پایه، علوم تجربی، علوم انسانی، فنی مهندسی و کشاورزی، منابع طبیعی، صنایع و مدیریت فناوری، مهندسی نرم‌افزار و مدیریت فناوری، برق و کامپیوتر، محیط زیست، فناوری نانو، مکانیک، هوافضا، آردیونو، رباتیک، طرح‌های موفق در تولید ملی، زیست شناسی و علوم پایه پزشکی می‌شود.

وی گفت: ستاد فرماندهی کل سپاه پاسداران، سپاه سیدالشهداء(ع) استان تهران و سپاه ناحیه پاکدشت از طرح‌های ارائه شده حمایت می‌کند.

باقری تصریح کرد: در حوزه پژوهشی نیز طرح‌های پژوهشی بنیادی، کاربردی، طرح‌های توسعه‌ای و طرح‌های تنوع‌آور و ابتکاری مورد حمایت قرار می‌گیرد.

وی اظهار داشت: از طرح‌های برگزیده ارائه شده در این فراخوان تا سقف ۴۰۰ میلیون ریال حمایت شده و به پارک‌های علم و فناوری، مراکز شد صندوق‌های حمایتی و بنگاه‌های اقتصادی برای افزایش تعامل و همکاری و نیز سازمان‌ها و نهادهای علمی کشور معرفی شده و از سوی سپاه سیدالشهداء(ع) با اهدا لوح تقدیر، تجلیل می‌شود.

معاون علمی، پژوهشی وفناوری سپاه پاکدشت افزود: متقاضیان می‌توانند به دبیرخانه معاونت جهاد علمی، پژوهشی و فناوری سپاه ناحیه مقاومت بسیج پاکدشت واقع در خاتون‌آباد، ساختمان اداری تمدن طبقه اول، واحد ۳ مراجعه کرده و یا با شماره‌های۰۹۱۹۳۲۵۴۳۹۵، ۰۹۱۸۲۰۶۷۱۵۴، ۰۲۱۳۶۰۲۹۳۳۱ و ۰۲۱۳۵۹۸۴۲۰۴ تماس حاصل نمایند.

پاکدشت با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار