درخشش کاراته کاهای کرمانشاهی در مسابقات بین‌المللی شین کاراته

نماینده فدراسیون کاراته در استان کرمانشاه گفت: کاراته کاهای کرمانشاهی در مسابقات بین المللی شین کاراته موفق به کسی یک نشان طلا و ۱ برنز شدند.
کد خبر: ۱۰۱۶۴۱
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۱ 27 September 2015
نبی فتحی اظهار داشت: تیم شهید حسینی کیوکوشین کاراته ماتسوشیمای استان کرمانشاه در مسابقات بین المللی شین کاراته که به میزبانی یزد برگزار شد ۲ نشان ارزشمند طلا و برنز بدست آورد.

نماینده فدراسیون کاراته در استان کرمانشاه سطح برگزاری این دوره از رقابت‌ها را بسیار مطلوب توصیف و بیان کرد: شهلا فتحی کاراته کای وزن مثبت ۶۵ کیلوگرم رده بزرگسالان موفق به کسب گردن آویز طلای این پیکارها شد.

فتحی با اشاره به دستاورد ارزشمند دیگر نماینده کرمانشاه در مسابقات بین المللی شین کاراته گفت: احمد رضا ایمانی نیز با غلبه بر حریفانی از عراق و افغانستان توانست به نشان برنز دست یابد.

وی  امارات متحده عربی، جمهوری آذربایجان، افغانستان و عراق را از جمله رقبای کرمانشاه در این مسابقات نام برد و گفت: میزبانی استان یزد در برگزاری هرچه باشکوه تر این مسابقات بسیار چشمگیر بود.

فتحی در پایان افزود: مسابقات قهرمانی کشور کیوکوشین کاراته جام شهید حسینی نیز نیمه دوم آبان ماه به میزبانی کرمانشاه برگزار می شود.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار