ساختمان جدید بیمارستان ولیعصر، تابستان سال آتی به بهره برداری می رسد

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: ساختمان جدید بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) اراک، شهریور سال آینده تکمیل می شود.
کد خبر: ۱۰۱۷۵۰۶
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۸ 21 December 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان در حاشیه بازدید دکتر علی اکبر کریمی نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی، افزود: بسیاری از مراکز درمانی و بیمارستان های استان به خصوص اراک، مستهلک شده و هزینه نگه داشتن آنها، از نظر اقتصادی توجیه ندارد به همین دلیل هر چه سریعتر باید این پروژه به چرخه درمان وارد شود.
وی یادآورشد: بعد از تکمیل و راه اندازی بیمارستان جدید حضرت ولی عصر(عج)، بازسازی دیگر بیمارستان ها به ترتیب با اولویت بیمارستان امیرکبیر اراک در دستور کار است.
وی تاکید کرد: پروژه بیمارستان زنان نیز که با حمایت خیّر حوزه سلامت و حمایت دانشگاه و بودجه ای که وزارت بهداشت متقبل شده، همزمان با بیمارستان حضرت ولی عصر و تا سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.
دکتر جمالیان ادامه داد: پروژه بیمارستان ولیعصر طبق زمان بندی برنامه پیش می رود و خوشبختانه در برخی موارد نظیر مکانیکی، ساختمانی و عمرانی حتی جلوتر از برنامه هستیم.
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: تامین منابع می تواند مهمترین مانع و دلیل کند شدن پیشرفت این پروزه باشد که خوشبختانه همیتی که در بین مسئولین استانی به چشم می خورد، پیش بینی می کنیم مشکل خاصی در این زمینه پیش نیاید و باید روی نامه نگاری برای تجهیز این بیمارستان توسط وزارت بهداشت متمرکز شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار