توزیع حدود ۱۶ هزار تن نهاده دامی

رییس سازمان تعاون روستایی کهگیلویه وبویراحمد گفت:حدود ۱۶ هزار تن انواع نهاده های دامی از ابتدای سالجاری تاکنون توسط شبکه تعاون روستایی در استان توزیع شده است.
کد خبر: ۱۰۲۳۵۲۴
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۴ 20 January 2022
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، قدرت الله ویسی افزود : در این مدت نهاده های دامی شامل جو، سبوس ، ذرت و سویا، از سوی شبکه تعاون روستایی استان تهیه و در بین دامداران روستایی کهگیلویه و بویراحمد توزیع شده است.
وی افزود: این نهاده ها با تلاش شرکت های تعاونی دامداران شهرستان ها و دیگر عوامل مجاز در بین دامداران شهرستان های مختلف استان توزیع شده است.
ویسی عنوان کرد: توزیع عادلانه نهاده های دامی  در راستای پشتیبانی و حمایت از تولید اولویت اصلی تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد است.
وی هدف از توزیع این نهاده ها را حمایت از تولید کنندگان،تامین امنیت غذایی، تنظیم بازار،تامین علوفه زمستانی دامداران،رفع نیاز دامداران،کمک به تولید و افزایش کمی و کیفی تولیدات دامی عنوان کرد.
وی ابراز داشت: به منظور توزیع عادلانه کالاهای مورد نیاز روستاییان در کهگیلویه و بویراحمد کمیته نظارت بر توزیع همه نهاده های کشاورزی تشکیل و کار نظارت به صورت مستمر انجام می شود.
رییس سازمان تعاون روستایی کهگیلویه وبویراحمد اظهار داشت: بر اساس قانون با مدیرعاملان ، اعضای هیات مدیره اتحادیه ها و شرکت های تحت نظارت که در این رابطه تخلفی داشته باشند برخورد قانونی و اعمال ماده ۱۴۶ با هماهنگی سازمان مرکزی تعاون روستایی انجام  می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار