فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین :

سارق حرفه ای و سابقه دار دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از دستگیری سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار موتورسیکلت و اماکن خصوصی با ۸ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۲۵۳۷۵
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۲ 29 January 2022

 

به گزارش تابناک خراسان شمال، سرهنگ مجید یگانه پور با اعلام جزئیات این خبر گفت : در پی اعلام چندین فقره سرقت موتورسیکلت در سطح شهرستان ، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.


وی با اشاره به اینکه مأموران با انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی و گشت‌های نامحسوس در مناطق سرقت شده موفق به شناسایی سارق سابقه‌دار و ۳ نفر مال‌خر در این زمینه شدند ،افزود : مأموران با هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه متهمان را در محل مخفیگاهش دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.


این مقام انتظامی بابیان اینکه متهم در بازجوئی‌های انجام‌شده به تعداد 3 فقره سرقت موتورسیکلت و ۳ فقره سرقت اماکن خصوصی در سطح شهرستان اعتراف کرد،تصریح کرد: مأموران در بازرسی از مخفیگاه متهم 3 دستگاه موتورسیکلت سرقتی و مقادیری وسایل مسروقه کشف نمودند .
فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین با تأکید بر اینکه اموال مکشوفه تحویل مالباختگان و متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی گردیدند ، خاطرنشان کرد : از شهروندان عزیز انتظار می‌رود به توصیه‌های پلیس در خصوص مسائل ایمنی پیشگیری از سرقت توجه کنند در صورت برخورد با این‌گونه موارد بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند .
 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار