پوشش تحصیلی درایلام مطلوب است

مدیر کل آموزش و پرورش ایلام گفت: اگرچه کمبود نیرو در مدارس برخی مناطق استان وجود دارد ولی پوشش تحصیلی در استان مطلوب است.
کد خبر: ۱۰۳۰۸۴
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۶ 29 September 2015
مدیر کل آموزش و پرورش ایلام گفت: اگرچه کمبود نیرو در مدارس برخی مناطق استان وجود دارد ولی پوشش تحصیلی در استان مطلوب است.
علی بیرانوندی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در هر نقطه استان که دانش آموز وجود داشته باشد زمینه تحصیل آنها فراهم خواهد شد.
وی گفت: جذب دانش آموزان برای تحصیل تا جایی اهمیت داشته که در برخی مناطق که تعداد دانش آموزان 10نفر بوده ولی پوشش تحصیلی آنها فراهم شده است.
وی ادامه داد: در سال تحصیلی جدید برای جبران کمبود نیرو در مدارس برخی نقاط استان و همچنین دروس علوم پایه از نیروهای بازنشسته این سازمان دعوت بکار شده است.
مدیر کل آموزش و پرورش ایلام گفت: این اداره کل در برخی مناطق از جمله مهران و هلیلان با کمبود نیروی انسانی برای اداره مدارس مواجه بوده که برای رفع این مشکل ادغام مدارس در دستور کار قرار گرفته است.
وی پوشش تحصیلی مقطع ابتدایی در این استان را در سال تحصیلی گذشته 86/98 درصد و سایر مقاطع بالا را 86 درصد عنوان کرد.
بیرانوندی با بیان اینکه پارسال 200 دانش آموز بازمانده از تحصیل در مقطع ابتدایی شناسایی شده اند گفت: امسال نیز جذب دانش آموزان بازمانده از تحصیل در دستور کار جدی این سازمان قرار دارد.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار