کاهش فاصله مردم و دولت

فرماندار همدان گفت: تلاش در جهت کاهش فاصله بین مردم و دولت که در دولت مردمی این مهم بطور ویژه مورد توجه قرار گرفته است بسیار حائز اهمیت است.
کد خبر: ۱۰۳۶۱۰۰
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۸ 27 March 2022
به گزارش تابناک همدان، فرماندار همدان در نشست با تنی چند از معتمدین محلات شهر همدان با مروری به رخداد های سال گذشته اظهار داشت: سالی که گذشت مهار ویروس کرونا و افزایش چتر واکسیناسیون برای آحاد افراد و اقشار جامعه از جمله مهمترین موضوعاتی بود که همه فعالیت‌های ما را تحت تاثیر قرار داد.

محمد علی محمدی بیان کرد: تامین کالا‌های اساسی مورد نیاز مردم از جمله مواردی بود که در شرایط سخت اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه اتفاق افتاد و سختی‌هایی را برای مردم بدنبال داشت.

وی افود:  سرمایه انسانی و نیروی متخصص به تایید اهل علم و دانش مهمترین دارایی یک کشور است که کشور‌های پیشرفته با بهره گیری از این سرمایه امروز سرمایه اجتماعی را مد نظر قرار داده اند.

محمدی گفت:  سرمایه اجتماعی با جلب مشارکت‌های مردمی و دخالت دادن مردم در همه امور می‌تواند باعث رشد و توسعه همه جانبه و در صورت بی توجهی می‌تواند بسیار زیانبار باشد.

فرماندار همدان با اشاره به نقش  معتمدان محلات، تصریح کرد: این افراد از جمله سرمایه‌های اجتماعی ما هستند که در کنار مسئولان برای ارتقاء سطح خدمات با نگاه عدالت محورانه به اقصی نقاط شهرستان نقش به سزایی ایفا می‌کنند.

وی تاکید کرد: برگزاری نشست‌های بررسی مسایل و مشکلات محلات با حضور مدیران ذیربط در جمع مردم هر منطقه در سالجاری برنامه ریزی و اجرا خواهد شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار