جشن غدير در شهر خامنه برگزار گرديد

جشن عید سعید غدیر خم با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه شبستر ، شهردار و اعضای شورای اسلامی خامنه ، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شبستر ، ، جمعی از مسئولین شهری و شهرستانی ، شاعران برجسته منطقه و جمعی از اهالی شهر در محل کتابخانه حاج سید جواد خامنه ای برگزار گردید .
کد خبر: ۱۰۴۶۳۷
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۷ 02 October 2015

به گزارش تابناک تبریزدر ابتدای مراسم شریفی شهردار خامنه ، ضمن خوش آمدگویی و خیر مقدم به میهمانان و حضار مجلس و تبریک عید سعید غدیر ، افزود : با توجه به ملقب بودن شهر خامنه به شهر فرهنگ و ادب ، شهرداری خامنه تلاش کرده که با پیشی گرفتن از دیگر شهرهای منطقه در تمامی مناسبت ها اقدام به برگزاری مراسمات ، همایش ها و جلساتی با موضوعات فرهنگی نماید . این بار نیز این مراسم به مناسبت عید غدیر خم برگزار گردیده است تا ضمن گرامیداشت این روز از شاعر پیشکسوت شهر آقای نیک رفتار و نخبگان فرهنگی ، ورزش و علمی شهر تقدیر بعمل آید .

وی در ادامه ضمن ارائه گزارشی مختصر از عملکرد شهرداری در طول سال جاری افزود : آگاه کردن و در متن امور قرار دادن مردم یکی از وظایف مهم مسئولین است و ما نیز این فرصت را مغتنم شمرده و گزارشی مختصر از عملکرد مجموعه شهرداری ارائه می نماییم تا شهروندان فهیم و با فرهنگ شهر در جریان امورات شهر و شهرداری قرار گیرند .

شریفی با اشاره به پروژه های مهم شهرداری از قبیل احداث ساختمان شهرداری ،احداث تالار شهر ، جدول گذاریها ، آسفالت ریزیها و دیگر پروژه ها افزود : یکی از افتخارات مجموعه شهرداری خامنه این است که در طول سال جاری توانستیم به میزان ۲۰۰۰تن آسفالت ریزی در محلات و خیابان های شهر اجرا کنیم که با آسفالت ریزی در ۵ سال گذشته برابری می کند و این را مدیون تلاش های شبانه روزی همکاران خود در شهرداری خامنه هستیم . وی ادامه داد : امیدواریم که با حمایت ها و مساعدت های دولت محترم و شما مردم عزیز شهر و با تلاش و پشتکار بیشتر بتوانیم روزبه روز بر کیفیت و کمیت خدمت رسانی به شهر خامنه بیافزاییم .

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین توفیقی راد نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه شبستر ، با تبریک دهه امامت و عید غدیر خم و اشاره به آیات و احادیثی در باب غدیر خم به تشریح این روز و شان امیرالمومنین علی (ع) پرداخته و مسائیل سیاسی و اجتماعی روز را تحلیل و تشریح کردند . سپس هریک از شاعران حاضر در مراسم اشعاری در وصف عید غدیر و امام علی (ع) سرودند .

تقدیر از شاعر پیشکسوت آقای نیک رفتار و معرفی کتاب جدید ایشان بخش دیگری از برنامه ها بود .

در پایان نیز از نخبگان فرهنگی ، ورزشی ، علمی ، هنری و… با اهدای جوایزی تقدیر بعمل آمد .

IMG_1310  IMG_1344 IMG_1365 IMG_1419 IMG_1469 IMG_1488

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار