لغو افزایش دوباره قیمت گاز

با وجود زمزمه‌هایی که درباره افزایش دوباره قیمت گاز مطرح شده بود، مقامات دولتی این خبرها را تکذیب می‌کنند.
کد خبر: ۱۰۴۷۸۰
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۹ 03 October 2015

به گزارش تابناک یزد،قیمت گاز که از فروردین ماه گذشته تاکنون دوبار گران شده بود، این بار از افزایش قیمت مجدد برگشت. آن‌طور که گزارش‌ها نشان می‌دهد، متوسط قیمت زمستانی گاز طبیعی پس از افزایش ۲۰ درصدی سال گذشته از مترمکعبی ۷۰ تومان به ۸۴ تومان رسیده و با افزایش جدید ۱۵ درصدی این قیمت سال جاری به ۹۶ تومان به ازای هر مترمکعب رسیده است.


در این میان،‌ افزایش قیمت دوباره گاز حالا با مخالفت دولتی‌ها روبرو شده است. آن‌طور که معاون وزیر نفت اعلام کرده است، افزایش قیمت گاز نهایتا به صورت پلکانی و در زمستان امسال خواهد بود.

طبق گزارش ها و آن‌طور که حمیدرضا عراقی اعلام کرده است،‌ افزایش قیمت گاز به صورت ۱۵ درصد و پلکانی اعمال خواهد شد. هرچند که به نظر می‌رسد این درست همان چیزی است که پیش از این صحبت‌هایی در خصوص آن در مجلس نیز مطرح شده بود. براین اساس، به نظر می‌رسد که تغییر جدیدی در قیمت‌گذاری فروش گاز تا پایان سال اعمال نمی‌شود.

با این حال، طی یک سال گذشته دوبار قیمت گاز خانگی با افزایش قیمت روبرو شده و کمی قبل نیز زمزمه‌هایی در خصوص افزایش قیمت دوباره آن به گوش می‌رسید که این بار با رد معاون وزیر، منتفی شد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار