سرپرست فرمانداری فیروزکوه:

با برنامه ریزی راهبردی به شهرستان خدمات رسانی می کنیم

سرپرست فرمانداری شهرستان فیروز کوه گفت: با روحیه خادمی مردم در دولت سیزدهم و با فاصله گرفتن از حرف و وعده برای اقدام و عمل مبتنی بر برنامه ریزی مطمئن و راهبری به شهرستان خدمات رسانی می کنیم.
کد خبر: ۱۰۵۳۸۷۸
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۳ 01 July 2022

به گزارش تابناک تهران، محمد حیدری منش روز جمعه در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه شهرستان فیروز کوه در جمع نمازگزاران حاضر و با قدردانی از انتخاب محسن منصوری استاندار برای سرپرستی فرمانداری شهرستان فیروزکوه، اظهار داشت: حضور در میعاد عبادی - سیاسی شهر فیروزکوه را به فال نیک گرفته و با همدلی و همراهی مردم در مسیرخدمت رسانی و کار جهادی اقدام موثری را انجام خواهیم داد.

وی ادامه داد: اصول بنیادین دولت سیزدهم بر بهبود معیشت مردم نهادینه سازی سبک زندگی اسلامی، مبارزه با فساد و ایجاد عدالت و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است.

سرپرست فرمانداری شهرستان فیروزکوه گفت:با تکیه برعدالت محوری به عنوان جوهره تحول در سطح شهرستان و جلوگیری از تبعیض و ویژه خواهی با استفاده از ظرفیت سرمایه اجتماعی مردم وبا بهره گیری از نگاه به درون شهرستانی و مساعدت و پشتیبانی مسئولان استانی، اقداماتی برای خلق ارزش و جاذبه بیشتر در سطح شهرستان ایجادمی کنیم که با همکاری مجموعه های مختلف و مردم این امر محقق خواهد شد.

حیدری منش گفت: حضور در بین مردم با خردمندی و تعقل و ایجاد روش های راهبردی این باور را ایجاد می کند که می توانیم تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم.

وی ادامه داد: شهرستان فیروزکوه ظرفیت های خوبی در حوزه گردشگری ،صنعت ،کشاورزی و دامپرروی داردکه با تکیه بر توان داخلی و با اتکال خلاقانه جوانان و پیشکسوتان در راستای تحقق اهداف گام برداریم تا شاخص های رفاه در شهرستان روند صعودی پیدا کند.

سرپرست فرمانداری شهرستان فیروز کوه گفت: حلقه مفقوده نبود اتحاد و تشکل گرایی است و باید ایجاد اتحاد و جلوگیری از منفعت طلبی شکل گرفته و وحدت در شهرستان نهادینه شود.

شهرستان فیروز کوه با جمعیت سیال ۵۰ تا ۱۵۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار