مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جوانان کشور در اسلام آبادغرب آغاز شد

رئیس هیات کشتی استان کرمانشاه از آغاز مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جوانان کشور در سرسرای شهید شهبازی شهرستان اسلام آبادغرب خبر داد.
کد خبر: ۱۰۶۱۵۶
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۵ 05 October 2015
رئیس هیات کشتی استان کرمانشاه از آغاز مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جوانان کشور در سرسرای شهید شهبازی شهرستان اسلام آبادغرب خبر داد.

محمدحسین محبی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مسابقات در دو بخش آزاد و فرنگی برگزار می شود که روزهای دوشنبه و سه شنبه شاهد برگزاری مسابقات بخش آزاد خواهیم بود.

وی با اشاره به آغاز مسابقات چهار وزن اول کشتی آزاد گفت: امروز کشتی گیران جوان اوزان 50، 66، 74 و 96 کیلوگرم کشور با یکدیگر رقابت می کنند.

محبی خاطرنشان کرد: مسابقات چهار وزن دوم که شامل اوزان 55، 71، 84 و 120 کیلوگرم می شود نیز فردا (سه شنبه) برگزار و کشتی گیران به روی تشک می روند.

وی افزود: پیش بینی می شود در این دور روز، حدود 280 کشتی گیر آزادکار از سراسر کشور با یکدیگر به رقابت بپردازند.

رئیس هیات کشتی کرمانشاه همچنین به مسابقات فرنگی نیز اشاره و اظهار داشت: فرنگی کاران جوان کشورمان نیز روز چهارشنبه صبح وارد استان می شوند و بعد از ظهر همین روز در مراسم وزن کشی شرکت خواهند کرد.

محبی یادآور شد: مسابقات فرنگی نیز روزهای پنجشنبه و جمعه 16 و 17 مهر با حضور نزدیک به 270 کشتی گیر از استانهای سراسر کشور برگزار می شود.

وی در پایان با اشاره به اینکه در هر دو بخش آزاد و فرنگی دو تیم (در مجموع چهار تیم از استان کرمانشاه) در رقابت های جوانان کشور حضور می یابند گفت: این مسابقات تحت عنوان گرامیداشت شهیدان محمود شهبازی و داریوش ریزه وندی از شهدای کشتی گیر استان کرمانشاه برگزار می شود.

شهرستان اسلام آبادغرب با 151 هزار نفر جمعیت در 58 کیلومتری جنوب غربی مرکز استان قرار دارد و پس از کرمانشاه دومین شهر پرجمعیت استان محسوب می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار