مسابقات کشتی فرنگی جوانان کشور در اسلام آبادغرب آغاز شد

مسابقات کشتی فرنگی جوانان کشور از صبح امروز (پنجشنبه) با برگزاری رقابت های چهار وزن اول در شهرستان اسلام آبادغرب آغاز شد.
کد خبر: ۱۰۷۹۴۰
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۳ 08 October 2015
مسابقات کشتی فرنگی جوانان کشور از صبح امروز (پنجشنبه) با برگزاری رقابت های چهار وزن اول در شهرستان اسلام آبادغرب آغاز شد.

محمدحسین محبی رئیس هیات کشتی استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مسابقات کشتی فرنگی جوانان کشور امروز و فردا در هشت وزن برگزار می شود که رقابت های چهار وزن اول دقایقی پیش در اوزان 50، 60، 74 و 96 کیلوگرم آغاز شد.

وی ادامه داد: مراسم وزن کشی این اوزان شب گذشته برگزار و در مجموعا 116 نفر در این چهار وزن صبح امروز مرحله مقدماتی را برگزار می کنند و عصر نیز نفرات راه یافته به نیمه نهایی برای کسب مدال با یکدیگر مسابقه می دهند.

محبی خاطرنشان کرد: صبح فردا (جمعه) نیز رقابت های چهار وزن دوم (55، 66، 84 و 120 کیلوگرم) برگزار می شود تا تکلیف تیم ها در کشتی فرنگی مشخص شود.

رئیس هیات کشتی کرمانشاه یادآور شد: در پایان مسابقات کشتی آزاد جوانان نیز که سه شنبه شب به پایان رسید تیم های کشتی مازندران با 71 امتیاز، تهران با 63 امتیاز و توابع تهران با 49 امتیاز به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

وی همچنین با اشاره به پخش مستقیم مسابقات کشتی فرنگی گفت: علاقه مندان به کشتی می توانند از ساعت 16 تا 18:30 دقیقه امروز و فردا مسابقات را به صورت مستقیم از شبکه ورزش و همچنین شبکه استانی زاگرس تماشا کنند.

رقابت های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی کشور گرامیداشت شهیدان محمود شهبازی و داریوش ریزه وندی روزهای 16 و 17 مهر ماه در سرسرای شهید شهبازی شهرستان اسلام آباد غرب استان کرمانشاه برگزار می شود.

اسلام آباد غرب با 150 هزار نفر جمعیت در 55 کیلومتری غرب کرمانشاه قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار