مدیرکل حفظ آثار قم:

مبلغان ماه محرم به تبیین اهمیت حضور مردم در راهپیمایی 13 آبان بپردازند‌

مدیرکل حفظ آثار قم گفت: ‌باید از ظرفیت مبلغان ماه محرم برای تبیین اهمیت حضور مردم در راهپیمایی روز 13 آبان استفاده کنیم.
کد خبر: ۱۰۹۱۰۷
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۰ 10 October 2015
به گزارش تابناک قم، سرهنگ سید احمد حسینی در ستاد بزرگداشت یوم الله 13 آبان که در سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم برگزار شد، اظهار داشت: در راستای برگزاری باشکوه راهپیمایی 13 آبان نمایشگاهی در استان قم برگزار می‌شود و جنایاتی که دولت آمریکا علیه ملت ما انجام داده ‌برای بازدید عموم به نمایش در می‌آید.

مدیرکل حفظ آثار قم با بیان اینکه نهضت انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ما از عاشورا است افزود: روز 13 آبان به نام روز دانش آموز نامگذاری شده است ولی همه اقشار باید در این زمینه همکاری داشته باشند تا این روز بسیار باشکوه برگزار شود.

حسینی بیان کرد: در زمینه دعوت و حضور از مردم برای حضور در راهپیمایی 13 آبان نمایشگاه و همایش‌های مناسبی در استان قم برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر لزوم فعالیت‌های فرهنگی در زمینه نشر آرمان‌های انقلاب اسلامی گفت: 13 آبان نمادی برای مبارزه با استکبار جهانی است و در این روز در سطح شهر نمایشگاه‌هایی را با هدف نمایش جنایت‌های آمریکا در دوران هشت سال دفاع مقدس برپا خواهیم کرد.

مدیرکل حفظ آثار قم افزود: باید از ظرفیت مبلغان ماه محرم نیز برای تبیین اهمیت حضور مردم در راهپیمایی روز 13 آبان امسال استفاده کنیم.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار