وزیر راه از پروژه مترو تهران - آمل بازدید کرد

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی از بازدید وزیر راه و شهرسازی از پروژه‌های ملی محور هراز و پروژه مترو تهران - آمل خبر داد.
کد خبر: ۱۱۰۱۲۲
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۴ 12 October 2015
به گزارش تابناک مازندران عزت‌الله یوسفیان ملأ در گفتگو با خبرنگار با بیان اینکه عباس آخوندی هم‌اکنون در حال بازدید از پروژه ملی چهار بانده کردن محور هراز است، بیان داشت: از تمامی قسمت‌های این پروژه وزیر راه‌ و شهرسازی بازدید خواهد کرد.
وی تصریح کرد: بازدید از تعریض‌هایی که در محور هراز صورت گرفته و تونل‌های که در این محور ایجادشده از دیگر برنامه‌های وزیر راه و شهرسازی در آمل است.
نماینده مردم آمل در مجلس شورای با اشاره به مشکل جاده انحرافی منطقه چلاو، عنوان کرد: مطمئناً وزیر راه شهرسازی از این جاده بازدید خواهد داشت و دستورات لازم را صادر می‌کند.
یوسفیان ملأ از بازدید وزیر راه و شهرسازی از پروژه ملی راه‌آهن برقی آمل به تهران خبرداد و گفت: فاز اول پروژه راه‌آهن برقی آمل به تهران که به اتمام رسیده است وزیر راه شهرسازی از آن بازدید و سپس از نزدیک عملیات اجرایی فاز دوم این پروژه دیدن می‌کند.
وی به سفر امروز هیئت دولت در مازندران اشاره کرد و افزود: سید حسن هاشمی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی به آمل سفر می‌کند و شرکت در آیین کلنگ زنی مرکز شیمی‌درمانی، بازدید از بیمارستان امام علی شهرستان آمل، شرکت در جلسه شورای اداری شهرستان و حضور در افتتاح چندین پروژه شهری از برنامه‌های وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به آمل است.
سفر استانی هیئت دولت به مازندران از صبح دوشنبه آغاز شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار