چرخ توسعه مازندران شتاب بیشتری می‌گیرد

معاون اجرایی رئیس‌جمهور با اعلام اینکه دفتر توسعه مازندران و شتاب بخشیدن به چرخ‌های توسعه استان باز است، گفت: با سفر رئیس‌جمهور به مازندران این توسعه شتابان‌تر می‌شود.
کد خبر: ۱۱۰۱۳۱
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۲ 12 October 2015
به گزارش تابناک مازندران از شهرستان ساری، محمد شریعتمداری شامگاه یک‌شنبه در تشریح برنامه‌های سفر رئیس‌جمهور به مازندران با اشاره به اینکه دیدار مردمی رئیس‌جمهور با مردم استان مازندران امروز (دوشنبه) در ورزشگاه متقی ساری برگزار می‌شود، اظهار کرد: دیدار با علما و روحانیون نیز ساعت 15 در ساری جزو برنامه‌های سفر رئیس‌جمهور به مازندران است.
شریعتمداری با اشاره به اینکه دیدار با سرمایه‌گذاران استان نیز ساعت 16:30 امروز انجام می‌شود، افزود: جلسه شورای اداری در استانداری مازندران در ساعت 19 برگزار می‌شود و در این جلسه دیدگاه‌ها و مسائل و مشکلات استان از زبان ائمه جمعه و نمایندگان بازگو می‌شود.
وی یادآور شد: رئیس‌جمهور در پایان با حضور در مصاحبه مطبوعاتی با رسانه ساعت 20:30 امشب (دوشنبه) مازندران را ترک می‌کنند.
معاون اجرایی رئیس‌جمهور با اعلام اینکه دفتر توسعه مازندران و شتاب بخشیدن به چرخ‌های توسعه استان باز است، خاطرنشان کرد: در حقیقت با این سفر این توسعه شتابان‌تر می‌شود.
وی در بخش دیگری با اشاره به تصویب کلیات برجام در مجلس، اظهار کرد: در واقع مجلس شورای اسلامی روی این موضوع صحه گذاشت.
شریعتمداری افزود: فعالیت‌های بین‌المللی از جمله یافتن زبان صحیح گفتمان با دنیا، احقاق حق مسلم ایران در حوزه هسته‌ای، ادامه فعالیت غنی‌سازی اورانیوم، ادامه فعالیت نطنز و اراک و ادامه پژوهش و تحقیق هسته‌ای در کشور مورد تاکید است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار