مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر:

گازرسانی به۱۱۰روستای بوشهر دردست اجرا است

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر گفت: گازرسانی به ۱۱۰ روستای استان بوشهر در دست اجرا است.
کد خبر: ۱۱۳۳۱۵
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۹ 17 October 2015
تابناک بوشهر: غلامعباس حسینی اظهار داشت: در سال‌های اخیر شاهد افزایش گازرسانی به شهرها و روستاهای استان بوشهر هستیم و موفقیت‌های بزرگی در اجرای طرح‌های گازرسانی در استان حاصل شده است.

وی با اشاره به اجرای عملیات گازرسانی به شهرهای استان بوشهر، ادامه داد: هم اکنون ۳۱ شهر استان دارای شبکه گازرسانی هستند و گازرسانی به شهرهای بوشکان، کلمه و تنگ ارم نیز آغاز شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر به برنامه‌ریزی صورت گرفته برای افزایش ضریب نفوذ گاز در روستاهای استان اشاره کرد و افزود: گازرسانی به ۱۱۰ روستای استان بوشهر در دست اجرا است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۶۰ روستای استان بوشهر دارای شبکه گازرسانی هستند، بیان کرد: با اجرای این طرح‌ها تعداد روستاهای گازدار استان به ۲۷۰ خواهد رسید.

حسینی اضافه کرد: توسعه ضریب گازرسانی به روستاها و شهرهای استان را به عنوان یک اولویت مهم در دستور کار داریم و در این راستا طرح‌های مهمی اجرا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مشترکان شرکت گاز استان بوشهر در نیمه نخست امسال بیش از پنج میلیارد و ۸۲۹ میلیون متر مکعب گاز مصرف کردند.

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر افزود: طی مدت یاد شده، پتروشیمی‌های استان بوشهر سه میلیارد و ۷۷۰ میلیون متر مکعب گاز مصرف کردند که این میزان، معادل ۶۵ درصد از گاز مصرفی استان است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار