در شش ماه نخست امسال؛

فاز اول پارس‌جنوبی برترین پالایشگاه گاز کشور شد

پالایشگاه اول مجتمع گاز پارس جنوبی با تولید ۱۶۱.۸ میلیون مترمكعب استاندارد گاز، موفق به كسب رتبه اول افزایش میزان تولید نسبت به تعهد، در بین تمامی پالایشگاه‌های گاز كشور شد.
کد خبر: ۱۱۴۱۸۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۶ 18 October 2015
تابناک بوشهر: به گزارش روابط عمومی مجتمع گاز پارس جنوبی، سید محمد مهدی هاشمی گفت: پالایشگاه اول مجتمع گاز پارس جنوبی با تلاش صنعتگران این مجموعه توانست تولید ۱۶۱.۸میلیون مترمكعب استاندارد بیش از تعهد خود را در شش ماه نخست سال ثبت کرده و به جایگاه برتر در میان پالایشگاه‌های گاز كشور دست یابد.

وی افزود: میزان تعهد پالایشگاه اول چهار هزار و ۶۴۸ میلیون متر مكعب بوده كه میزان واقعی برداشت از منابع ما با ثبت ركورد ۴ هزار و ۸۱۰ میلیون متر مكعب، موجب اختلاف ۱۶۱ میلیون مترمكعب بیش از میزان تعهد شده است.

مدیر پالایشگاه اول مجتمع گاز پارس جنوبی با بیان این نكته كه تولید پالایشگاه‌های گاز كشور توسط معاونت عملیات شركت ملی گاز پایش و به طور دوره‌ای اعلام می‌شود، خاطرنشان كرد: ‌كسب این جایگاه كه نشان از تلاش‌های شبانه‌روزی تمامی مجموعه‌های پالایشگاه است، با برنامه‌ریزی مدون و تلاش جمعی به ثمر نشسته و انتظار می‌رود این روند رو به رشد با ایجاد انگیزه مضاعف بین كاركنان پالایشگاه ادامه داشته باشد.

این مقام مسئول اضافه كرد: این در حالی است كه انجام تعمیرات اساسی كه با تیم تخصصی پالایشگاه صورت می‌پذیرد نیز در شش ماه اول سال به خوبی و با موفقیت صورت پذیرفته است.

وی با تبریك كسب رتبه‌ برتر واحد HSE این پالایشگاه گفت: واحد HSE پالایشگاه اول در بین پالایشگاه‌های گاز مجتمع گاز پارس جنوبی به مقام نخست و در بین پالایشگاه های گاز كشور به رتبه دوم دست یافت و در مراسم بزرگداشت روز ملی ایمنی و آتش‌نشانی، از سوی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شركت ملی گاز ایران، مورد تقدیر قرار گرفت.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار