85‌درصد آلودگی هوا حاصل ترافیک است

مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران 85 درصد آلودگی هوا را حاصل ترافیک در شهردانست و اظهار کرد: ترافیک درشهر تاثیرمستقیم برکیفیت هوا دارد.
کد خبر: ۱۱۴۷۷۷
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۵ 19 October 2015
وحید حسینی درخصوص برگزاری پانزدهمین کنفرانس مهندسی بین المللی حمل و نقل و ترافیک درروزهای 11 و 12 اسفندماه گفت: کنفرانس ترافیک درایران جاافتاده است، بطوریکه تمامی مطالعات درزمینه حمل و نقل و جدیدترین یافته های ترافیکی داخلی و خارجی دراین کنفرانس مطرح می شود.

وی با بیان اینکه برگزاری کنفرانس مهندسی بین المللی حمل و نقل و ترافیک با بحث آلودگی هوا ارتباط دارد، اظهار کرد: با توجه به اینکه 85 درصد آلودگی هوا حاصل ترافیک در شهر است و این مسئله به طور مستقیم بر کیفیت هوا تاثیردارد، شرکت کنترل کیفیت هوای تهران از کنفرانس مهندسی بین المللی حمل و نقل و ترافیک حمایت می کند تا بتوانیم اثرات ترافیکی را در آلودگی هوا کاهش دهد. 

حسینی درادامه به طرح LEZ اشاره و خاطرنشان کرد: این طرح جایگزین طرح زوج و فرد خودروها می شود. به گفته مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران  نتیجه طرح LEZ کاهش آلودگی هوا است، چراکه طرح زوج و فرد جوابگوی کاهش ترافیک شهر تهران نیست. 

مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با بیان اینکه نباید نسبت به آلودگی هوا و آلایندگی ها بی تفاوت باشیم، اظهار کرد: تا قبل از ایجاد آلودگی هوا باید به سمت و سوی کارهای اصولی و علمی همچون LEZ برویم. وی همچنین از  سازمان های مربوطه خواست تا در صورت داشتن پیشنهادات سازنده، آن را ارائه نمایند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار