جمع آوری ۴۰ تابلو و بنر تبلیغاتی غیرمجاز در حاشیه راه‌های اشتهارد

رییس اداره راهداری شهرستان اشتهارد از جمع‌آوری ۴۰ تابلو و بنر غیرمجاز تبلیغاتی در حاشیه راه‌های شهرستان و برگزاری چهار همایش ارتقای ایمنی راکبان موتور خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۷۷۸۲
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۴ 08 January 2024

به گزارش «تابناک البرز» حسن مهدی پور با اشاره به اینکه تمام تلاش نیروهای راهداری بر خدمت‌رسانی به مردم و کاربران جاده‌ای معطوف شده است، در خصوص عملکرد سه ماه گذشته راهداری اشتهارد گفت: روکش آسفالت محورهای اشتهارد - نجم‌آباد، اشتهارد - بویین زهرا و کمربندی اشتهارد از جمله اقدامات انجام شده در این مدت است.

وی افزود: خط کشی محورهای ماهدشت - اشتهارد، نجم آباد - اشتهارد و اشتهارد – بویین زهرا، نصب دو هزار و ۵۰۰ تابلوی مسیرنما در طول راه‌های شهرستان، نصب نیوجرسی به طول ۲ هزار و ۵۰۰ متر در محور ماهدشت - اشتهارد و اجرای شیب شیروانی و شانه‌سازی راه به طول ۵۰ کیلومتر نیز در این بازه زمانی انجام شده است.

رئیس اداره راهداری شهرستان اشتهارد بیان کرد: علاوه بر اقدامات مذکور رنگ‌آمیزی ۱۰ سرعتکاه، نصب ۱۲ چراغ چشمک زن و پلیس مجازی در نقاط حادثه خیز، تعمیر و نصب گاردریل‌های آسیب دیده در طول راه‌های استحفاظی، نخاله برداری و پاکسازی راه‌ها، جمع‌آوری ۴۰ تابلو و بنر غیرمجاز تبلیغاتی در حاشیه راه‌های شهرستان و برگزاری چهار همایش ارتقای ایمنی راکبان موتور نیز اجرا شده است.

مهدی پور توضیح داد: تنقیه و پاکسازی آبروهای حوزه استحفاظی، جلوگیری از چهار مورد حفاری غیرمجاز، کاشت درخت در حاشیه محور اشتهارد - بویین زهرا، اجرای چهار مورد روشنایی نقطه‌ای در نقاط پرخطر ورودی روستاها، تخریب ۶ مورد ساخت و ساز غیرمجاز در حریم راه‌های شهرستان و انجام گشت‌های دروازه‌ای و جلوگیری از فرار بار نیز طی این مدت صورت گرفته است.

وی نظارت بر حمل و انتقال ۲۰ محموله فوق سنگین و انسداد ۵۰ مورد راه دسترسی غیرمجاز در سطح راه‌های شهرستان را از دیگر اقدامات انجام شده برشمرد و ارتقای ایمنی شهروندان و کاربران جاده‌ای را اولویت راهداری دانست و عنوان کرد: نیروهای راهداری این شهرستان با تمام توان برای تحقق این هدف تلاش می‌کنند تا مسیر خدمت‌رسانی به مردم هموارتر شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار