افتتاح ۲مسکن محرومین در ایام‌ا... دهه فجر در شهرستان کلاردشت

رئیس کمیته امداد شهرستان کلاردشت گفت: بمناسبت دهه مبارک فجر و چهل و پنجمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، دو واحد منزل مسکونی با حضور فرماندار، امام جمعه، فرمانده سپاه و مدیران دستگاه‌های اجرایی در این شهرستان به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۱۱۵۴۹۵۶
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۸ 18 February 2024

به گزارش تابناک مازندران، عیسی احمدی‌زاده اظهار داشت: بمناسبت دهه مبارک فجر و چهل و پنجمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، دو واحد منزل مسکونی با حضور فرماندار، امام جمعه، فرمانده سپاه و مدیران دستگاه‌های اجرایی در این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

 

افتتاح ۲مسکن محرومین در ایام‌ا... دهه فجر در شهرستان کلاردشت  

وی افزود: منازل مسکونی با تسهیلات بنیاد مسکن، منابع امدادی، مشارکت بسیج سازندگی و کمک خیرین ساخته و در ایام‌ا... دهه فجر تقدیم خانواده‌های مددجویان گردید.

رئیس کمیته امداد شهرستان کلاردشت با اشاره به اینکه در زمینه ساخت مسکن مددجویی در شهرستان کلاردشت در سال‌های اخیر فعالیت‌های خوبی صورت گرفته افزود: برای ساخت یکی از این واحد‌های مسکونی، زمینی به وسعت ۱۰۰ متر و ارزش ریالی ۵ میلیارد ریال توسط یکی از خیرین این شهرستان اهدا گردیده است.

احمدی‌زاده با اشاره به اینکه، در مجموع ۱۲ میلیارد ریال برای این ۲ واحد اعتبار هزینه شده است گفت: برای ساخت دو واحد مسکونی در این طرح، ۵۵۰میلیون تومان وام بنیاد مسکن، ۲۰۰ میلیون تومان بلاعوض امداد، ۱۰۰ میلیون معوض و مابقی با کمک و مساعدت خَیِّرین هزینه شده است.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار