صدور ۱۴۸۰ پروانه کسب صنفی در چهارباغ

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت چهارباغ گفت: از ابتدای امسال یک هزار و ۴۸۰ پروانه کسب صنفی با اشتغال بیش از یک هزار و ۵۰۰ نفر صادر شده است.
کد خبر: ۱۱۵۹۴۱۳
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۸ 18 March 2024
به گزارش «تابناک البرز» روح الله آذردار از انجام ۳ هزار و ۱۶۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی، صنعتی و خدماتی در چهارباغ از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد و گفت: در این بازرسی‌ها برای ۵۰۵ متخلف تشکیل پرونده شده که ارزش ریالی آنها بالغ بر یک هزار و ۷۵۵ میلیارد تومان است.

وی افزود: در این مدت ۱۰ جلسه تنظیم بازار به ریاست فرماندار برگزار شده که ماحصل آن ۶۰ مصوبه از جمله نظارت و بازرسی مستمر و روزانه از بازار، توزیع روزانه یک هزار و ۵۰۰ کیلوگرم مرغ و توزیع اقلام تنظیم بازاری شامل برنج، گوشت، شکر، روغن و … با همکاری اتاق اصناف و اتحادیه‌های مربوطه بوده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت استان البرز با بیان اینکه از ابتدای امسال یک هزار و ۴۸۰ پروانه کسب صنفی با اشتغال بیش از یک هزار و ۵۰۰ نفر صادر شده است عنوان کرد: همچنین ۱۲ پروانه کسب کارگاهی با ایجاد اشتغال پایدار برای ۴۶۰ نفر صادر شده است.

آذردار با اشاره به ثبت ۲ هزار و ۲۲۲ مورد در سامانه رصد اشتغال اظهار کرد: از این تعداد یک هزار و ۵۰۱ مورد اشغال ثبت شده در حوزه اصناف و ۷۲۱ مورد اشتغال ثبت شده در بخش صنعت بوده که ۱۱ درصد بیش از تعهد اظهار شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار