سپاه از بدو تاسیس همواره در خط مقدم دفاع از انقلاب و نظام اسلامی بوده است

سردار «اسلامی» گفت: سپاه پاسداران از بدو تاسیس در سال ۱۳۵۷ همواره در خط مقدم دفاع از انقلاب و نظام اسلامی بوده است.
کد خبر: ۱۱۶۳۴۸۸
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۰ 21 April 2024

به گزارش «تابناک البرز» سردار سرتیپ دوم پاسدار «ابوالفضل اسلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز اظهار داشت: رزمندگان سپاه در دوران جنگ تحمیلی با جانفشانی و ایثار، از مرز‌های ایران اسلامی در برابر تجاوز دشمن بعثی دفاع کردند و نقش بی‌بدیلی در پیروزی انقلاب اسلامی ایفا نمودند.

وی افزود: پس از جنگ نیز، سپاه پاسداران در عرصه‌های مختلفی همچون سازندگی، علم و فناوری، حفظ امنیت داخلی و مقابله با تهدیدات خارجی، حضوری فعال و موثر داشته است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز با تاکید بر اینکه امروز سپاه به عنوان بازوی توانمند نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران، نقش مهمی در حفظ امنیت و ثبات کشور ایفا می‌کند، گفت: سپاه پاسداران به عنوان مدافع حریم انقلاب و نظام اسلامی در برابر دشمنان داخلی و خارجی ایستاده است.

سردار اسلامی به فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران نیز اشاره کرد و افزود: سپاه در کنار وظایف ذاتی خود، در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی نیز فعالیت‌های گسترده‌ای انجام می‌دهد. از جمله این فعالیت‌ها می‌توان به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، برگزاری یادواره‌های شهدا، اردو‌های جهادی، کمک به محرومان و مستضعفان، و فعالیت در زمینه‌های آموزشی و پژوهشی اشاره کرد.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران همواره در تلاش بوده تا با مردم ارتباطی صمیمی و برادرانه داشته باشد و در حل مشکلات آن‌ها یاری‌گرشان باشد، خاطرنشان کرد: سپاه همواره مورد اعتماد و احترام مردم ایران بوده است و مردم قدردان خدمات و فداکاری‌های این نهاد مقدس هستند.

سردار اسلامی همچنین سالروز تاسیس سپاه پاسداران را به همه ملت ایران تبریک و شادباش گفت و از خداوند متعال برای همه رزمندگان و پاسداران سلحشور ایران اسلامی، سلامتی و توفیق روزافزون در ظل توجهات حضرت، ولی عصر (عج) مسئلت کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار