دهه کرامت، فرصتی برای تبیین جایگاه خانواده و نقش بانوان

حجت الاسلام والمسلمین «شکری» در نشست شورای مشورتی بانوان استان البرز، دهه کرامت را فرصتی مغتنم برای تبیین جایگاه خانواده و تلاش برای تعالی آن دانسته و بر نقش ممتاز بانوان در این عرصه تاکید کرد.
کد خبر: ۱۱۶۶۸۹۰
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۱ 14 May 2024

به گزارش «تابناک البرز» مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد البرز، با بیان اینکه بانوان در جبهه‌های مختلف فرهنگی و معرفتی، به ویژه در عرصه خانواده، نقشی محوری ایفا می‌کنند، اظهار داشت: توجه به تعالی و توانمندسازی بانوان، رشد و بقای خانواده را به دنبال خواهد داشت.

حجت الاسلام شکری با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای دهه کرامت، افزود: ویژه برنامه‌های این دهه با هدف تقویت جایگاه خانواده و نقش خواهر و برادری، با رویکرد بسط و گسترش معرفت دینی برنامه‌ریزی شده است.

وی ادامه داد: برگزاری اجتماع بزرگ امام رضایی‌ها، آذین‌بندی مساجد، برگزاری مسابقات کتابخوانی، تولید و اجرای آثار هنری با موضوع امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س)، از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این دهه است.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد البرز همچنین بر ضرورت هم‌افزایی و همکاری مدیران کانون‌های مساجد و ائمه جماعات برای بهتر برگزار شدن این برنامه‌ها تاکید کرد.

وی در پایان از نامگذاری هر یک از روز‌های دهه کرامت به نامی خاص خبر داد و خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود متناسب با هر روز از این ایام پربرکت، برنامه محوری با هدف تبیین فرهنگ کرامت اجرا شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار