رئیس کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی انتخابات استان گیلان:

اصحاب رسانه فضای سالم و پرشکوه برای انتخابات فراهم کنند

کد خبر: ۱۱۷۱۸۴۷
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۸ 19 June 2024


تابناک/گیلان رئیس کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی انتخابات استان گیلان گفت: اصحاب رسانه با ثبت دقیق و انتشار اخبار صحیح و در نهایت ایجاد فضای سالم همراه با ترویج روحیه همدلی و مشارکت عمومی فضای جامعه را برای برگزاری انتخابات سالم، پرشکوه و دشمن‌شکن فراهم کنند.

سید هاشم حسینی‌ آغوزبنی امروز سه‌شنبه ۲۹ خردادماه در گفت‌وگو با تابناک گیلان ضمن اشاره به انتخابات پیش ِ رو، اظهار کرد: تمامی روابط عمومی‌ها و اصحاب رسانه استان با توجه به چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و اهمیت ویژه و خطیر رسالت اصحاب رسانه در ثبت دقیق و انتشار اخبار صحیح و در نهایت ایجاد فضای سالم همراه با ترویج روحیه همدلی و مشارکت عمومی فضای جامعه را برای برگزاری انتخابات سالم، پرشکوه و دشمن شکن فراهم کنند.

وی با بیان اینکه در انتخابات اسفندماه سال گذشته، روابط عمومی استانداری گیلان در کنار تعامل و همراهی اصحاب رسانه توانست جزء روابط عمومی‌های برتر کشور قرار گیرد، تصریح کرد: امیدواریم در انتخابات پیش رو نیز همه روابط عمومی‌های فرمانداری‌ها در کنار تلاش دولتمردان و اصحاب رسانه همدلانه برای مشارکت حداکثری و خلق حماسه‌ای دیگر گام برداریم.

وی با بیان اینکه یکی از شاخص‌های حرکت در مسیر انقلاب اسلامی بعد از پایبندی به ارزش‌های الهی و انسانی، کسب رضایتمندی مردم است، افزود : این رویکرد و شاخصه در دولت شهید جمهور نمود عینی داشته و دارد و امروز موضوع مهم انعکاس صحیح و درست این تلاش‌ها و دستاوردهای دولت بزرگ دولت مردمی سیزدهم است.

مدیرکل روابط حوزه استاندار و روابط عمومی استانداری گیلان در ادامه بر لزوم ایفای نقش موثر روابط عمومی‌ها به عنوان سربازان خط مقدم جنگ روانی دشمن تاکید و تصریح کرد: به طور قطع روابط عمومی آئینه تمام نمای همت خادمان مردم در دستگاه‌های اجرایی در جهت اقتدار نظام مقدس اسلامی و سربلندی و پیشرفت ملت و کشور است آن هم در شرایطی که دشمنان نظام و انقلاب در ایجاد فضای ناامیدی و عدم پیشرفت کشور تلاشی مذبوحانه دارند.

وی افزود: روابط عمومی‌ها با نقش بی‌بدیل خود در انتشار صحیح عملکرد جهادی دولت سیزدهم می‌توانند حضور مردم را در صحنه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پررنگ‌تر کنند.

حسینی آغوزبنی تصریح کرد: روابط عمومی‌ها باید با استفاده از ظرفیت رسانه‌های دیداری، شنیداری، مکتوب و بهره‌گیری از فضای مجازی؛ دستاوردهای سازمان و دستگاه متبوع خود و عملکرد مهم و عام المنفعه دولت شهید جمهور را اطلاع‌رسانی کنند.

وی تاکید کرد: تقویت رابطه نظامند مردم با دستگاه‌های اجرایی و دولت، تحکیم روابط کارکنان با مدیران و ارتقاء روحیه کار و تلاش برای مردم از دیگر مواردی است که باید روابط عمومی‌ها به آن توجه داشته باشند.

حسینی آغوزبنی با بیان اینکه باید مسئولان روابط عمومی‌های فرمانداری‌ها افرادی متخصص و کاربلد در این حوزه باشند، افزود: روابط عمومی‌ها باید در همدلی و همکاری نزدیک و منسجم با اصحاب رسانه بتوانند در اطلاع رسانی دستاوردهای دولت نقش محوری خود را ایفا کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار