به گزارش تابناک آذربایجان غربی، داود صالح نمدی مدیر دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی برای گذر موفق از پیک بار تابستان 1403 خواستار تعامل و مشارکت بیشتر خبرنگاران و اصحاب رسانه استان با این شرکت شد و گفت: تجربه سال های اخیر در پیک بار تابستان نشان می دهد که خبرنگاران واصحاب رسانه به عنوان بازوان توانمند صنعت برق در فرهنگ سازی مدیریت مصرف توانستند با انجام رسالت آگاهسازی، دشواریهای فرایند تأمین و پایدارسازی شبکه سراسری برق را برای افکار عمومی بهدرستی بازگو کرده و آنها را با تلاشگران این صنعت همراه سازند.
وی در ادامه ترویج فرهنگ مصرف بهینه برق را به عنوان یک وظیفه ملی برشمرد و گفت: با توچه به اینکه مقوله انرژی یک مقوله ملی و فرانسلی است حفاظت از این سرمایه ارزشمند و حیاتی نیز یک وظیفه همگانی است و فرهنگسازی مصرف بهینه برق با تاثیرگذاری بلند مدتی که دارد با گذر زمان این فرهنگ در رفتار مردم نهادینه می شود.
صالح نمدی اضافه کرد: با توجه به پیش رو بودن روزهای گرم تابستان و تداوم افزایش دمای هوا در سراسر کشور و به تبع آن در آذربایجان غربی انتظار می رود رسانه ها به عنوان حلقه رابط بین مردم و صنعت برق با انعکاس صحیح و سریع اخبار صنعت برق به ویژه اخبار مرتبط با پیک بار تابستان ضمن کمک به پشت سر گذاشتن پیک بار تابستان با کمترین مشکل، خادمان شرکت توزیع نیروی برق را در راستای خدمترسانی بهتر به مردم یاری نمایند.