مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام:

شناسایی ۳۳۷ آزاده برای ساخت مستند و تله فیلم از زوایای پنهان دوران اسارت آزادگان

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام گفت: ۳۳۷ آزاده در استان شناسایی شده و اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برای ساخت مستند و تله فیلم از زوایای پنهان دوران اسارت این آزادگان برنامه ریزی کرده است
کد خبر: ۱۱۷۸۸۴۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۵ 04 August 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ محمد رحیمی در جلسه شورای معاونین با محوریت اربعین حسینی و سالروز ورود آزادگان به میهن با تسلیت شهادت دکتر اسماعیل هنیه، افزود: بنیاد شهید و امور ایثارگران در سطح جامعه با برنامه‌های فرهنگی شناخته می‌شود.

وی با اشاره به درپیش بودن کنگره بزرگ اربعین و تردد میلیون‌ها زائر از مرز مهران، افزود: مرز مهران ظرفیت بزرگی برای اجرای برنامه‌های فرهنگی ایثار و شهادت دارد.

رحیمی عنوان کرد: اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با برنامه ریزی کامل برای اجرای برنامه فرهنگی در ایام اربعین در مرز مهران و سایر شهرستان‌ها آمادگی دارد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام اضافه کرد: برای تمامی فعالیت‌های فرهنگی در ایام اربعین در اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان پیوست رسانه‌ای و تبلیغاتی تعریف شده است.

رحیمی با اشاره به برنامه ریزی کامل اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برای سالروز ورود آزادگان به میهن، عنوان کرد: به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن ۱۴ برنامه مختلف در مناطق مختلف استان اجرا می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام ادامه داد: ۳۳۷ آزاده در استان شناسایی شده و اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برای ساخت مستند و تله فیلم از زوایای پنهان دوران اسارت این آزادگان برنامه ریزی کرده است./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار